pitebor.... 2!!!
Jag söker naturligtvis barnkläder
Katvig, dunnis och idaT
- JAA! Jag vet att jag är lite insnöad
Jag söker naturligtvis barnkläder
Katvig, dunnis och idaT
- JAA! Jag vet att jag är lite insnöad
Blah!
GAP, mmm, det är fint!
Ska sälja ett GAP-set imorrn för en 0-3 månaders
Siri var sååå fin i det .-)
De där T storlekarna brukar jag dela med två så då brukar det bli ganska bra
Tackar tackar!
God natt på er, nu ska jag organisera upp skiten lite grann
Colubrid:
Jo, Erik kom och avlöste mig och det var tur
Höll på att bli galen på att inte få gå och glo ner i de andras lådor!
Jag är lite osäker på hur mycket växel jag hade med mig, men om jag gissar och sedan drar bort det jag handlade för, platshyran och glassen jag var tvungen att muta Liss och Erik med så tjänade jag mellan 239-439 kronor
Inte lika mycket som jag velat, eller ja, egentligen ville jag bara bli av med grejorna *fniss*
Så jag kan köpa mer, naturligtvis
Nää, visst inte
Det skulle ju ha varit värre om jag hamnat på minus
Nää, min förtjänst är efter det att jag har betalat platsen, handlat och köpt glass
Jag ska definitivt fara och sälja nån mer gång, så länge jag kan lura Erik att hjälpa mig
Tjejerna var med, LIss sprang bort med jämna mellanrum och Siri brände sig. Det var såå varmt, hon ville inte äta, ha mössan på sig och gnällde och sov
OJ, vad hon var mammig sen när vi kom hem - fast elak, hon bet mig i bröstet så att jag började blöda. Så jag skickade ut henne och Erik.
Nästa gång skaffar jagen tjej-vakt
Däremot så tyckte endel av jag var för billig?!
Hur kan man vara det?
Jag kan ju inte ta skyhöga priser för kläder utan "klass"
P.o.p, GAP och annat däremot, eller nytt....
Det kom en man och verkade verkligen veta vad som var bnra kläder. Kollade runt, kände på tygkvaliteten. Köpte ett set för 30:- och så gick han, återvände ett par minuter senare och köpte GAP-fleecejacka, fleecebxor och fleecevantar för 50:-. HAn verkade ganska nöjd.
Måste tänka ut nåt bra för att bringa ordning i lådorna, så att man ska behöva bläddra runt i kläderna allt för mycket...
*fniss* Vi började göra oss i ordning 4, var där 5