pitebor.... 2!!!
Missteddy:
Jag ringde till henne och hon sa att hon skulle ha 300:- för en klippnig och 420:- för slingor.
Men hon hade inte tid fören nästa torsdag.
Missteddy:
Jag ringde till henne och hon sa att hon skulle ha 300:- för en klippnig och 420:- för slingor.
Men hon hade inte tid fören nästa torsdag.
Här verkar det vara tysy idag, vad gör alla pitebor?
Själv så gör jag inte så mycket just nu men ska snart börja med lunchen.
Är det någon utav er som skulle vilja hjälpa mig med att slinga mitt hår?
Kanske klippa topparna oxå men det är inte ett måste.
Kram
Hej!
idag är det lungt här men om en stund kommer Björn och barnen hem så det blir det liv i luckan
Vad skulle ni göra i den här situationen?
Mina och Björn vänner åker på en kryssning till Mariehamn den 29 juli och dom vill att vi ska följa med men det är ju samma helg som PDOL så vi vet vad vi ska göra, vad skulle ni göra?
Linda:
Vi har egentilgen inte heller råd men flyget skule vi få låna pengar till och kryssningen skulle vara gratis för oss men vi kanske för besök under PDOL oxå och om vi skulle välja kryssningen så måste vi fixa barnvakt oxå så vi blir nog hemma tror jag.
Jag har precis fått reda på att min kompis som jag har känt i 20år kommer hit under PDOL och festar med mig
Jag kommer inte för jag har barnen på dagis och jag ska städa här hemma och om det är fint väder så tänker jag bosätta mig på stranden
Är det någon här som vill hjälpa mig med att slinga mitt hår för en liten summa?
Chicachula: Det där med kallsvettas låter läskigt , börjar du få feber eller hade du drukit för lite under dagen?
Hoppas du mår bättre nu Kram
Kan tänka mig det.
Det kan det ju oxå ha varit