Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

Jag skulle vilja perca mig i näsan men jag har nog inte råd med det just nu och så vill jag göra nåågot åt mitt hår.

Att ha en percing där i örat som du beskriver (jag tror jag fattar var) är oxå snyggt.

Det är svårt det där med kläder till bröllop men lycka till och hitta det som passar dig.

• Fam Eklund

colubrid: snyggt

varför inte skaffa dig en snygg kjol och någon snygg topp till det och sen några snygga sandaler eller nåt liknade till skor.

Jag tycker att det finns många snygga kjolar nu och olika längder färger oxå.

Om du nu så gärna vill ha svart varför inte då en svart kjol och någon snygg vit skjorta/ topp till?

• Fam Eklund

nä, nu ska jag ta in sabine får det är dax för henne att gå och lägga sig men jag kommer tillbaka senare.

• Fam Eklund

Jag har den känslan att jag skulle vilja göra nåt länge så snart kommer det att hända nåt känner jag på mig men jag måste ju oxå ha råd med det jag vill göra.
    Jag vill ha en percing i näsan och två tattueringar till och sen så det där problemet med mitt hår.

Tattueringar är bäst att man gör på hösten/vintern har jag hört och jag gjode min som jag har i december men nu vill jag ha två till och dom får vänta.
    Men snart så kommer jag fixa nåt med mitt hår och perca mig i näsan.

• Fam Eklund

Min man tycker att percing i bröstvårtan är snyggt men han kan glömma att jag kommer att perca mig där.

• Fam Eklund

Håller med dig att det gör säkert ont att perca sig i bröstvårtan eller i underlivet. Skulle aldrig falla mig in att göra det.

• Fam Eklund

Och jag som är 26 år blir 27 nästa år

Tänker snart blir vi 30 och gammla tanet och då kan vi behöva den rullatorn

• Fam Eklund

chicachula: Japp, vi får gå på symöten och kvälls bingo men vågar vi gå ut på kvällarna nu när vi är så gammla? Det kan finnas farliga ungdomar som ex.dio

• Fam Eklund

chicachula:
    Ja, det vet man aldrig, alltså vad vi är mer än gammla

• Fam Eklund

Gå in mitt bildgalleri, jag har lagt in en bild på mig och jag vill höra vad ni tycker om kläderna jag har på mig på bilden.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!