Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Haha jå, så kan man också se det men förmodligen så har jag inte många krafter kvar efter cykelturen, om jag skulle överleva! :)

• Slarva

Det blir bra, om jag har hunnit vakna! =)

• Slarva

Go morrn!
    Tråkigt väder ute idag, usch och fy!
    Jag blev tvungen att kliva upp jäääääättetidigt för att skjutsa sambon på jobbet så jag kan ha bilen idag. Då passade jag på att fara ut till morsan och dricka morgonkaffe... :) Ska gå och lägga mig i hennes soffa nu så jag orkar komma till Bersika sen.
    Vi ses...

• Slarva

Ååå va skönt att höra att det inte bara är jag som har hur stökigt som helst! Sabina, städa för gudsskull inte en massa bara för att vi ska komma. Iaf inte för mig! =)

Jag blir inte så långvarig då jag måste hämta hajna från jobbet redan halv 2, är det sån där halvdag idag på alla jobb eller är det bara han som har speciallyx?! :)

• Slarva

Halloj!
    Måste också säga att det var trevligt att träffas idag...! Får vi göra fler gånger, och i sommar så går det ju att vara här i Öjebyn också.
    Durrnäset låter också som en bra plats att träffas på!

• Slarva

Äcsh då! Jag som trodde att jag kommit på dig med att sno de snygga killarna som ska vara här och passa upp mig! :)

• Slarva

Jessi:
    Skönt att få vila upp sig! Har du inte en karl som kan hjälpa dig att städa huset så du inte tar ut dig alltför mkt?!
    Själv satte jag Matti bakom damsugaren just och påpekade även att det skulle behövas damtorkas ordentligt! :)

• Slarva

Ahh, okej.. det problemet har jag också iofs men nu orkar jag bara inte dra damsugaren längre, så jag får leva med lite skit i hörnen ett par veckor till kan jag tänka mig! :)

Svar på tråden pitebor.... 2!!!