Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Ska ta och försöka få fram en middag nu iaf... Ha en trevlig kväll! Hejs..

• Slarva

Åååh... Kul att va på bio Linda! Var den värd att se alltså?
    Jag har rensat en massa papper och haft mig ikväll.. Det svider i hjärtat att måsta kasta bort fakturor och andra fina a4-ark från 2004, skärpsamlare som man är.
    Jaja, det blev då gott om plats om inte annat! =)

• Slarva

Go Morron!
    Även här i Öjebyn är vädret supertråkigt, blev ju blöt av att gå ut med hunden imorse.. =(
    Blir en riktig innedag idag och jag och Nova ska göra så lite som möjligt (som vanligt).

Jag tänker inte köpa nått speciellt till mina mammor, kanske en blomma om dom har tur... ;) Tänkte själv hinna bli mamma innan söndag men det verkar dåligt på den fronten.

• Slarva

Kanske måste prova det, men samarin är ju inte direkt nån favorit dryck! =/ Risken att allt kommer upp igen är ganska stor tror jag...

• Slarva

Haha, jag får nog prova med en sån grogg ikväll kanske..
    Det låter ju som att det är supereffektivt och man vill ju inte sätta igång nått innan sambon kommit från jobbet! ;)

• Slarva

Kan ni sluta prata om after eight när jag sitter här och stirrar i skärmen?!! Jag är såååå sugen på choklad idag och halsbrännan står mig upp i öronen. Kan inte hitta nått samarin i skåparna så det är bara att stå ut antar jag...

• Slarva

Jag har haft en lugn halsbränna fram tills igår, då tog jag en tuggtablett innan jag skulle sova, dom brukar funka, men det blev bara värre. Ingen förbättring idag... vågar inte proppa i mig får många tabletter heller, pillerskraj som man är.

• Slarva

Go Morron!
    Blir en lugn dag här verkar det som... finns liksom inget man orkar göra längre, så ska Matti på fotbollsträning mitt på en lördag. Jag och Nova får väl slå igång tv'n och försöka hitta nått som man kan slö titta på...

• Slarva

Halloj i hålet!
    Vad har alla pysslat med idag?
    Vi har grillat och ätit gott, så sitter jag och proppar i mig chips fastän jag är proppmätt! Måste passa på medans man är gravid har jag hört! :)

Cissi: Är det du som bor brevid Linda?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!