pitebor.... 2!!!
Carre:
Frustration kan kanske vara bra för att sluta dricka Cola?
Startade en tråd igår under Hälsa; Jag är coca-cola beroende...
Så nu ska jag sluta dricka cola! Har inte druckit nåt än *fniss*
Carre:
Frustration kan kanske vara bra för att sluta dricka Cola?
Startade en tråd igår under Hälsa; Jag är coca-cola beroende...
Så nu ska jag sluta dricka cola! Har inte druckit nåt än *fniss*
Carre:
Men jag fick många fina tips, fast jag har provat de flesta och de andra ger min ångest. :-/
Jag får väl helt enkelt ta tråden som en peppning och "rapportera" dit för lite support och skäll om jag trillar dit igen.
Jag dricker ju cola hela dagarna
Av ren vana, jag har ingen aning om hur colan tog sig i min hand...
Och saft gillar jag inte alls, jag måste blanda så starkt när jag gör det för att känna smaken att jag får ont i halsen :-/
dio:
4,5 liter!!
OMG!!!
Carre:
Kan inte dricka det heller. Allergierna begränsar mig ganska mycket :-/
Apropå inget - vad gott vit choklad och jordgubbsmousse lät! Synd att pappa inte gillar vit choklad av någon anledning...
eller jordgubbar för de har kärnor!!
Fan, han t.o.m skalar tomater har jag för mig
dio:
Var det en bra bok i alla fall då?
Carre:
Äh, gubben slipper vit choklad [bara för att det är för dyrt den riktigt goda] men jordgubbar kommer han inte undan!
Han är ändå så petig att han skulle hitta nåt fel för att slippa äta den i alla fall
dio:
Ah!
Har du sett filmen?
Ha det dio!
Carre:
För att det är pappa helt enkelt, det att inte uppskatta saker. :-/
Han blev bjuden på middag hos en brud som hade gjort apertifer bestående av löjromsröra och avocado.
Pappa hade tittat på det, rynkat näsan och sagt:
-jag äter inte avocado, men jag kan äta det här... och slevat i sig löjrommen.
Hur fult är inte det då?
Han kunde väl ha ätit lite av avocadon och sagt att han inte kunde äta mer av den, den var för mastig, han gillade inte den... nåt, men det skulle ju ha uppskattats tror ju jag.
Carre:
Jo han snusar, men jag tror inte att han skulle uppskatta det för det skulle vara för billigt. :-/
HAn gnäller alltid att jag ska baka, men häromsistens jag gjorde en tårta hade jag satt för mycket florsocker/vatten röra på den så den blev för söt?!