• astri

pitebor.... 2!!!

missteddy:
    Vad fina de var på korten du har tagit av William och Lindvi

• astri

Sitter här ensammen - igen... *snyft snyft*Gråter
    Ingen på "tråden", ingen man kan terrorisera per telefon
    Jag har sååååå tråkigt!!!
    Tråk tråk tråk. Skrikandes

Vovadod soskoka jojagog gögörora nonu?
    Fundersam Jag vill göra nåt!

Apropå gör nåt...
    Vad gör ni på Onsdag?

• astri
    Hej på er allihopa.

Vaknade av att en bejbis kastade sig över mitt huvud där jag låg och drömde att jag gjorde tårtor [deluxade Cake mania inatt].

Va?! SOVER man kvart i tre? VArför det? Så gör man ju ingen nytta alls!

Joo, varför jag frågade vad ni gjorde på Onsdag är för att jag, precis som Carre sa, fyller år.
    Och det skulle vara kul om ni ville komma och äta tårta - så stt nån förutom min mamma kommer.
    Jag har nämnligen en sån minimal umgängeskrets att en vanlig förkylning skulle kunna slå ut de flesta i en nysning
    Iofs är en förkylning ganska smittosam.... men jag tror ni förstod poängen 
  • astri

Aaaa...
    Fast det är bra att det inte ärför ljust nu, jag har köpt en liten blomma som jag ska plantera och ska jag faktiskt göra lite kroppsarbete så vill jag ju inte att det ska vara varmt.

• astri

Carre:
    Du är så välkommen

Jo, det kan vara lite besvärligt med hjälpsamma barn ibland. Gör jag nåt kan jag sätta en stor slant på att jag har både Liss och Siri mitt i allt, såvida det inte gäller städning. Då försvinner Liss magiskt, spårlöst [Kanske man skulle kontakta Söndergard eller vad hon heter ] och Siri ägnar sig åt att dra ut en massa bakom mig

• astri

Ica80:
    Jag tänkte mig ingen specifik tid.
    Min mamma kommer nog komma på dagen nån gång och om min pappa skulle titta in så skulle han göra det på kvällen.

Inget fynd på loppis :-/ Eller jag hittade en kjol [Claire kids] till Liss och en stol som ser ut som en älg till Siri.

Persiskt - vad kul!
    Alltid kul med ny sorts mat, om man kan äta allt förståss.

Sen hittade jag tots att jag hållt mig så bra en halvliter Coca-cola åsså for jag hem och drack upp min 1,5 liters.
    Får börja om med nya tag nu då...

Åååå, jag drömmer om en ny tatuering. Jag vill så gärna göra en, en liten. Men vart?

• astri

dio:
    Nää, det känns inte så kul.  :-/
    Men kan vi inte göra nåt annat då?
    Lasergame eller?
    Så man slipper möggla bort själv.

• astri

Tid:
    *Hmmm*
    Allt från 12 till 19?
    KAnske...
    vilken skulle vara bäst för er?