Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

Linda: Ok, jag hade tänkt att åka in redan vid 09-10 tiden och sen vet jag inte när jag e hemma igen.

• Fam Eklund

Jag tänkte på det här med trådar som läggs ner efter 3 månder och vi gjorde denna tråd fredagen den 23 april så snart kommer den att läggas ner igen om jag inte räknar fel.

Men vi får ha det i bak tanken så att det är någon av oss som startar upp en ny igen inann den stängs av.

Kram

• Fam Eklund

Linda: Jo, för jag lämnar barnen på dagis dagis kl.8 och sen så är jag ledig hela dagen så istället för att bara sitta hemma på fredag så tänkte jag fara in till stan tidigt.

• Fam Eklund

Carmen: ok, men det är ju jätte bra för er att du har fått ett jobb, gratis!

• Fam Eklund

dio: Det var verkligen snyggt Sjöng ni lika bra som ni ser ut eller var sången bättre eller sämmre?

• Fam Eklund

Linda: Man kan ha förlovningsfest om man vill. Jag och Björn hade det men däriemot har vi inte haft inflyttningsfest än och vi har bott här över ett år nu.

• Fam Eklund

dio: vad bra att sången var bra och ni verkade ju ha det jätte roligt då oxå

• Fam Eklund

Linda: Jag fick inte heller nån möhippa och så blev det ingen fest för mig då jag fyllde 25 förra året heller

Svar på tråden pitebor.... 2!!!