Inlägg från: Fam Eklund |Visa alla inlägg
  • Fam Eklund

pitebor.... 2!!!

jo, jag tror att det blir bättre när hon får loftsängen.

Vi tänkte bygga någon slags hylla uppe i sängen på gaveln och där hade vi tänkt att hon skulle få ha sitt dockhus så att inte Max förstör det. Men få se om det går.

• Fam Eklund

Så nu sabina har jag röstat och jag röstade på din son

• Fam Eklund

Nä, det är inte den Tromsö sängen. Det är en furusäng men i annonsen har dom skrivit fel för det står att det ät en våningsäng fast det är loftsäng och jag har ringt till dom och dom sa att det var en loftsäng.

Hur gör man när "länkar"?

• Fam Eklund

God dag alla Pitebor

Så nu har vi hämtat loftsängen och senare idag så ska vi motera upp den så Sabine kommer att få sova i den inatt. Få se vad hon kommer att tycka om det.

Just nu så är det lungt här för Max sover och Sabine är ute och leker, Björn meckar bil.

Hoppas att ni kommer att få en trevlig lördag

• Fam Eklund

Här var det tyst ikväll, vad gör alla Pitebor?

Själv tar jag det lungt just nu men om en stund så ska jag vara social mot Björn, vi firar våran bröllopsdag imorgon

Tänk att det redan var ett års sen vi stogd vid altaret och var jätte nervösa, gud vad tiden går fort egentligen.

Ni får ha en trevlig Söndag imorgon för det kommer jag att ha

Kram på er alla!

• Fam Eklund

Vi kommer bara att vara hemma hela sommaren och göra små utflykter som ex. upptäcka Pitesbadstränder, Western Farm, åka till någon djurpark , gå på PDOL m.m. och sen i höst så kommer jag och Björn åka till Turiket

Vi kommer nog kanske oxå bosätta oss en vecka i Kåbdalis hemma hoss svärföräldrarna.

Sen så har vi Max 2 års kalas den 8/8 framför oss oxå.

• Fam Eklund

jessicalundgren: jag hade följt med dig om jag hade haft något körkort så att jag hade kunnat ta mig dit men min man jobbar och jag som sagt jag har inge körkort.
    Min man kommer hem kl.14:30 och då ska vi fixa lite mer i barnens rum så det blir inge bad och sånt för oss idag.

Idag känner jag mig ful,äcklig och tråkig men jag hoppas att jag kommer känna mig lite gladare mitt på dagen.

• Fam Eklund

Är det bara jag som tycker att det är kallt och blåsigt?
    Jag fryser nämligen.

• Fam Eklund

Att bada idag skulle inte jag vilja göra för jag fryser. Men vad kan man göra då?

• Fam Eklund

Här på den här sida av saxofongatan har vi "bara" 18,9 grader i skuggan men det blåser.

• Fam Eklund

En träff är alltid trevligt.

Linda: städade gjorde jag i söndags och vi kommer att behöva städa igen idag sen när Björn har kabat ner loftsängen lite.

Hur får man en envis trött snart två åring att sova??

• Fam Eklund

En annan fråga hur får familjeliv till sin startsida?

• Fam Eklund

Att lägga honom i sängen och låta han skrika går inte för han kliver ur sängen och öppna dörren och är arg på mig som en geting men jag bär då tillbaka honom till sängen och stänger dörren men sen om ca: 5min igen så är han uppe.

Så där håller vi på tills han ger sig att inte kliva ur sängen och somnar.

• Fam Eklund

Är det ingen utav er som vet hur man får familjeliv till sin startsida?

• Fam Eklund

sandra: Jag har inte varit där i sommar. Men jag funderar på när det är grandagen för då ska vi dit.

• Fam Eklund

Hej alla Pitebor!

Vad händer idag då?

Det är ju inte så bra väder för att bada precis så vi kommer att bara vara på hemmaplan, i lekparken m.m.

• Fam Eklund

Hej!

Carmen: Du får krya på dig! Ger dig en krya på dig kram

Vad trevligt ni verkade ha i granparken idag, tjejer

Själv har man bara varit hemma och lekt i lekparken en stund och nu ska vi snart åka och handla tror jag. Men vi vill göra nåt annat oxå så det blir säckert att vi åker och hälsar på någon.

Björn har semester f.r.o.m. imorgon så vi får se om vi åker bort då efter att jag har tvättat i tvättstugan imorgon , har tvättstugan mellan Kl.10-13 imorgon.

Kram

• Fam Eklund

Hej!

Hoppas att ni har haft en trevlig fredag för det har jag även om jag har haft tvättstugan. Vi fick besök av svägerskan och hennes barn idag så det var trevligt.

Men Max har åkt på feber så han har inte varit så pigg hela dagen och så sov han mellan kl.12:30-17:30, men det är bara bra att han sover så kanske febern går ner han hade nämligen 38,9 när jag tog tempen på han och då var kl.18:30. Han har nog haft den höga febern hela dagen för natten till idag så gnällde han väldigt mycket och vi trodde bara att han gjorde det bara för att det var så varmt men gud vad fel vi hade.

Nä, nu är det dax att gå sova så man får sova nått inatt nu när Max sover för man vet ju inte om han vaknar inatt igen.

Kram på er alla pitebor!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!