pitebor.... 2!!!
Det är ju inget roligt!
Jag har snarare ett problem tvärt om jag.
Brukar ha svårt at somna och sen är jag en zombie hela dagen oavsett hur mycket eller lite jag sover :-/
Det är ju inget roligt!
Jag har snarare ett problem tvärt om jag.
Brukar ha svårt at somna och sen är jag en zombie hela dagen oavsett hur mycket eller lite jag sover :-/
NJa, jag brukar somna kring tre oftast, har jag tur och är riktigt färdig i kroppen så kan jag somna ett.
Ibland är det bra att vara pigg, men ibland har det ju helt klart sina nackdelar.
Jag tror jag bara har sett introt... De där pysslingarna står i en stuga. punkt. där blir det svart. Det är det längsta jag sett.
Åh vad jag tycker synd om min son.
Hans rum är invaderat av loppis-grejer. Iofs är han ju bara där när han ska sova eller byta kläder men ändå :-/
Jag måste fixa lite plats ute i förrådet åt dem så att han får tillbaka sitt eget rum [fast han själv säger att det är ok]
Mmm, men jag blir nästan mörkrädd bara jag tänker på det.
*huh* Allt skräp och alla spindlar som kan finnas där *ryyyys*
Mhm!
Jag hatar dem grymt mycket. De är sååå äckliga.
Det kryper på kroppen bara man tänker på dem *hurv*
Nä nu börjar nåt om John Wayne Gacy på Line up. Det måste jag ju se!
Höres!
Gör så!
Jag ska sitta som ett tänt ljus och lyssna på lite fakta om den där massmördaren jag nämnde
Vi höres!
Tjolahopp!
Nu har jag rent varit lite duktig...
jag har gjort mat, utfodrat barnen, stoppat undan rentvätten, organiserat om garderoben, burit undan ännu mer lådor till Freddes rum [
] och duschat.
*puh*
Nu ska jag gå och fixa ihop lite extra kläder till Liss att ha hos mormor och morfar.
VAd har ni gjort för nå då?
Carre:
Som om jag skulle gå på att ni inte tänker göra annat än att äta något gott