Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Åååh.. jag har också lite rester av chips som du kan få Jessi om du vill.. Är spymätt nu efter att ha tryckt i mig hela kvällen!

• Slarva

Är det inte viktigare att bebisen växer än att mamma går upp i vikt? Sånt behöver väl inte hänga ihop eller?

Med min matchvikt idag så vet jag vad jag har att göra hela sommaren för att se ut som en människa innan jul!

• Slarva

Hm.. pallar inte att ha ögonen öppna längre.. Sovasovasova!
    Go Natt brudar!

• Slarva

Go Afton brudar!
    Inte verkar det som att man fick bli mamma på morsdag heller... *less på att vänta*
    Är det nått bra på tv ikväll?

• Slarva

astri:
    Brukar ju alltid gå en eller två filmer på söndagar iallafall..

• Slarva

Astri:
    Nä, det var ju det jag frågade om ;)
    Har ingen koll på kvällens tv, men jag lär nog inte orka vara vaken så länge till ändå.

• Slarva

Ahh.. tack för det Astri! Då kan man alltså hålla sig från tv med gott samvete! :)

• Slarva

Nääj, det har jag ju hunnit glömma bort.. har ingen samarin hemma. Måste skaffa det imorrn!!

• Slarva

Ååå, va jobbigt missteddy att proppa in en massa folk i en lägenhet. Hade det inte varit för att vi har fått liten då så hade jag gärna lånat ut min lägenhet!

Har ni kollat med Jävregården i Jävre? Där kan man hyra stugor, typ av vandrarhem på sommaren och SUPERFINT!!
    Annars kan jag kolla med lillebror om han vill hyra ut sin lägenhet (Stor 2:a) för en billig slant, visserligen i Blåsmark men tak över huvudet iallafall...

• Slarva

missteddy: www.javregarden.nu/

Nu ska jag sova brudar! Sitt inte uppe och surra så länge är ni snälla, det är såååå jobbigt att läsa ikapp! ;)

Go Natt!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!