pitebor.... 2!!!
Åååh.. jag har också lite rester av chips som du kan få Jessi om du vill.. Är spymätt nu efter att ha tryckt i mig hela kvällen!
Åååh.. jag har också lite rester av chips som du kan få Jessi om du vill.. Är spymätt nu efter att ha tryckt i mig hela kvällen!
Är det inte viktigare att bebisen växer än att mamma går upp i vikt? Sånt behöver väl inte hänga ihop eller?
Med min matchvikt idag så vet jag vad jag har att göra hela sommaren för att se ut som en människa innan jul!
Hm.. pallar inte att ha ögonen öppna längre.. Sovasovasova!
Go Natt brudar!
Go Afton brudar!
Inte verkar det som att man fick bli mamma på morsdag heller... *less på att vänta*
Är det nått bra på tv ikväll?
astri:
Brukar ju alltid gå en eller två filmer på söndagar iallafall..
Astri:
Nä, det var ju det jag frågade om ;)
Har ingen koll på kvällens tv, men jag lär nog inte orka vara vaken så länge till ändå.
Ahh.. tack för det Astri! Då kan man alltså hålla sig från tv med gott samvete! :)
Nääj, det har jag ju hunnit glömma bort.. har ingen samarin hemma. Måste skaffa det imorrn!!
Ååå, va jobbigt missteddy att proppa in en massa folk i en lägenhet. Hade det inte varit för att vi har fått liten då så hade jag gärna lånat ut min lägenhet!
Har ni kollat med Jävregården i Jävre? Där kan man hyra stugor, typ av vandrarhem på sommaren och SUPERFINT!!
Annars kan jag kolla med lillebror om han vill hyra ut sin lägenhet (Stor 2:a) för en billig slant, visserligen i Blåsmark men tak över huvudet iallafall...
missteddy: www.javregarden.nu/
Nu ska jag sova brudar! Sitt inte uppe och surra så länge är ni snälla, det är såååå jobbigt att läsa ikapp! ;)
Go Natt!