pitebor.... 2!!!
dio. vi åker till turiket veckan inann och kommer hem dagen förre han fyller så jag får se hur det blir.
dio. vi åker till turiket veckan inann och kommer hem dagen förre han fyller så jag får se hur det blir.
dio: om jag lyckas fixa det så ska han få göra det.
dio: det ska bli skönt och vi kommer att lämna barnen kvar här i sverige
japp,bara för att han fyller och så har vi inte varit på bröllopsresa så vi tycker att denna resa är som våran resa utan barn.
tack själv och sov gott i natt
Jag skulle vilja vara på en strand idag men så har jag tvättstugan, dumma tvättmaskin som har gått sönder.
Ha en trevlig dag alla pitebor
Hej alla glada pitebor
idga ska jag till stan och sen så vet jag inte vad jag ska göra. Njuta av solen, värmmen och kanske bada lite.
Hoppas att ni kommer att få en bra fredag
Kram
Hej!
Idag har jag varit på stan en liten stund och sen så åkte jag och badade med några kompisar och vi var inte hemma förns kl.14, det var jätte skönt att få vara bada utan några barn
Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag.
Hej!
Jo, du Sandra jag håller me dig att det är tyst här nu förtiden men det kanske det är eftersom det är sommar och en del kanske har lämnat stan eller nåt alltså en del har kanske en sambo/man som har semester nu och då kan man ju passa på att lämna stan.
Själv har jag godkänt semester från AF f.r.o.m. idag och fram till V.34 så det är skönt att veta att man nu bara kan njuta av sommaren.
Denna vecka blir ganska lung kommer kanske få besök på torsdag av kompis och sen på måndag v.29 så kommer det en annan kompis och hon stannar till början av V.30 och då har min man semester och under dansar och ler så får vi besök igen men sen är det lungt med besök för ett tag. (tror jag).
Kram från mig
Visst e det gott med negerbollar men ajg har sagt till mig själv att från och med idag och hela sommarn så ska jag äta olkia sorters sallader och om jag blir godis sugen så får jag knapra på gurka , morötter eller någon anann grönsak.
Grilla kan jag göra men bara om det är nyttiga saker som ex.kyckling.