pitebor.... 2!!!
Hej!
Idag händer det inte så mycket här för jag känner inte för att göra nåt.
visst e det bra at solen är här igen men jag fryser och tycker att det är kallt.Så något bada blir det inte för mig på några dagar tror jag.
Hej!
Idag händer det inte så mycket här för jag känner inte för att göra nåt.
visst e det bra at solen är här igen men jag fryser och tycker att det är kallt.Så något bada blir det inte för mig på några dagar tror jag.
Erica: Det skulle jag oxå vilja gå på, lylo dig.
Det är väl i Falkenberg? Hur lång tid tar det att åka dit från pite?
Som sagt här har det varit lungt idag och kommer nog att fortsätta att vara det den här veckan och nästa vecka. Vi skulle få besök nästa vecka men hon som skulle komma har gåt och gjort sig illa i båda benen och hennes knä har gått ur led oxå så hon blir kvar hemma hos sig själv och kommer att krya på sig.
vart brukar alla som här vara och bada?
Är lite nyfiken på olika badställen som finns här runt omkring pite.
sabina: var det kallt att bada där? Eller kände du någon gång på vattnet? Har nämligen hört att det ska vara kallt där, stämmer det?
Hamnenviken där är det alltid mycket folk så att åka dit tycker inte vi är så roligt.
visst vi kan ju gå ner till älven och bada här på saxofon men man vill ju se några andra ställen oxå.
'Idag har jag storstädat hela lägenheten och möbelerat om i ungarnas rum. Har även haft tvättstugan samtidigt, så skönt nu när allt e klart.
Imorgon får jag besök av en killkompis han har fixat en bättre dator till oss.
Hoppas ni andra har haft en lite roligare dag än vad jag har haft.
Kram
Hej!
Nu ligger min son och sover och sabine är fortfarande ute men ska komma in kl.20 får då ska hon gå och lägga sig.
Har gjort så att hon får vara uppe till kl.20 nu när hon har sommarlov och Max lägger jag vid kl.19:30 men iblnd så somnar han redan vid kl.19 som han gjorde idag.
sabine kommer kanske att få en kompis som ska sova över här inatt men jag vet inte än hur det blir med det för dom har inte kommit hit än och kommer dom inte förre kl.20 så får hon inte sova över här.
Jag längtar till PDOL veckan för då kommer min kompis upp och då blir det fest.
Ikväll så kommer jag nog bara ta det lungt, kanske öppna en eller två cider som jag har kvar sen i lördags då jag var ute på krogen.
Hon som skulle komma nästa vecka kommer inte för hon knäet ur led och brännskader på fötterna och desutom så sitter hon i rullstol.
Men det är en annan kompis som kommer imorgon och ännu en annan kompis som kommer till PDOL veckan
colubrid: Vart percade du dig?