pitebor.... 2!!!
Vad storflinar jag åt? Det skulle vara
Vad storflinar jag åt? Det skulle vara
Nils Fredrik
Astri Liss Maria
Siri Elvira *hrmmm* Här kommer godbiten Augustina
Ah nej, mån tro om jag ska ta och maka iväg mitt arsle till studiebänken nu.
måste plita ihop lite grann idag i alla fall, så det SER ut som om jag har pluggat
Carre:
Mmm, du menar så
det köper jag!
Det var ett av mina argument till varför jag inte ville döpa mina. Om jag inte riktigt vet vad jag tror på, hur ska jag kunna ge dem en grund i den tron?
Jag är dessutom den av mina x och mig som går i kyrkan mest Och jag tycker att det är alldeles för lite :-/
Jag är väldigt kluven när det gäller religion, men jag anser det vara en gansla viktig sa OM man är troende.. typ, förstår någon vad jag menar eller har jag lyckats kollra bort er?
Carre:
Vad heter dina mer än Sebastian och Daniella?
Carre:
Precis!
Tyvärr [?] är mina f.d svärföräldrar ganska religösa och de hade aldrig förlåtit Erik om han inte hade döpt sina barn, vad de nu har med saken att göra :-/
Min mamma sa att hon minsann skulle tvångsdöpa min son om jag inte hade gjort det.
Han döptes först vid nästan 9/10 månader just för att jag bromsade så länge... det känns lite falskt att "viga" dem in i svenska kyrkan och sen inte praktisera tron eller kanske inte ens ha den tron. *hrm*
Jag är lite mindre tuff där...
Jag morrar i ett hörn och sen är jag sur ett halvår efteråt.
Kan inte ens säga till mina egna föräldrar att ta sina "råd" och "tips" och !"välmenande påpekanden" och stoppa dem i *****
Då är det där skon klämmer - jag är inte diplomatisk för fem öre
Jag måste tyvärr avvika jag med, hur trevligt det här än var... *suck'
Skolarbetet kallar!
Ha det!