Inlägg från: colubrid |Visa alla inlägg
  • colubrid

pitebor.... 2!!!

näää inte i det brosket haha försöker hitta bild så hold on

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

så där ser det typ ut fast inte riktigt
    Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

Fam Eklund: tack det lär behövas hahah men jag tror att jag hittat en överdel iaf.

Slarva: kanske att nån tänker för framtida bruk? Faktiskt rätt bra att få lite större kläder (fast strl 94 var väl kanske att ta i?) för dom växer som ogräs speciellt i början

• colubrid

Slarva: nää inte jag heller, det som ligger framme går jag runt i haha och jag är inte nån märkesfreak...när jag hade häst var det antingen mina jobbarkläder som gällde eller hästkläderna eftersom det var väl där jag mest tillbringade tiden. Klädde jag om till nåt annat så hajjade omgivningen till muhaha

• colubrid

Astri : damn right it hurt! hahaha jaja nu har jag då gjort nåt drastiskt iaf =)

Dio: jaa jag var uttråkad hahah har länge haft den där känslan du vet, att man vill göra nåt drastiskt och som du vet så brukar det ju sluta upp i nån piercing eller liknande haha

Fam Eklund: Finns kanske mycket snyggt men då är det ju hyddan det är problem på, jag är för liten för min bredd haha så 85 % av plaggen får man ju inte på sig 10 % är leijda plagg och resterande 5% helvetes svåra att hitta hahaha

• colubrid

Slarva: hahaha en gång var jag och min stallkompis som vanligt i våra stallkläder och lodade förbi robin hood, vem brydde sig om astmaattacker och att man stank litegrann haha iaf så träffade vi en kompis där och vi skrattade och sa åt henne att jaa på stallet behöver man inte bry sig där kan man snyta sig i tröjärmen om man så vill... just då gick det förbi en propert klädd kvinna som bokstavligen höll på att kräkas

Chicachula: ATTENTION ATTENTION CHICACHULA IS IN THE HOUUUUSE

• colubrid

Dio: Jaaa precis jag undrade oxå var fasen du höll hus hahah hade nästan tänkt fråga chicachula var du är och ränner hahaha
    Jaa man vet ju aldrig om det hänt nåt sprudlande nytt i ditt liv, en mörk man med lite lätt vågigt hår och en rya på bröstet kanske råkat traska förbi i sina ljusa levis och boots
    Jaa jag beskriver ju David haha

Jävla nackspärr!!

• colubrid

Dio: hmmm jag hör att det är dags för en piercing för dig haha
    Men jag vet, pierca hela underlivet så har du en fin julgran lagom till jul

• colubrid

Chicachula: Precis kan ju finnas risk för en barrlös gren ä jag menar gran haha
    Eller en riktig 70 tals muff hahahahah

• colubrid

Fam Eklund: faktiskt rätt snyggt men min karl är inte så inne på det här med piercing haha så det får vara

Han är lite mer inne på det där med tatueringar haha

Svar på tråden pitebor.... 2!!!