pitebor.... 2!!!
JAg har inte haft sånt problem med mina barn tack ock lov, jag tror att man ska bara stå ut och erbjuda mat hela tiden tills de vill äta.. nä, jag vet inte riktigt
JAg har inte haft sånt problem med mina barn tack ock lov, jag tror att man ska bara stå ut och erbjuda mat hela tiden tills de vill äta.. nä, jag vet inte riktigt
Ja, orolig blir man alltid, det var jag med Dani också, hon gick upp ganska sakta i början, hon väger nu vid 9 månader drygt 8 kilo, och hon är så liten, 67.5 cm.. men jag var så dumt att jämföra henne med storebror som alltid varid stor och tugn även om han var prematur..
Jag håller med er. Dani var också ganska liten när hon föddes. 2380 gr. och 45 cm lång
nej missteddy, de flesta har inte svarat och de som svarat kan inte ta sig till Bersviken, så det blir badhusparken
Jag kommer nog inte, men det hade jag redan sagt
stackars Mattias.. hoppas att han mår bättre snart!!
Hur länge ska din pappa stanna i Piteå ?
oh ok.. kul att han hälsade på och att vi hade så underbart väder!
Jag har bränt mig på bröstet he svideeeeeeeeeer!!
vad kul med undervattensfoto!! hoppa de blev bra.. var går ni på babysim? är det i öjebyn?? jag borde ta mina barn som älskar vatten på babysim.. fy Carmen!
Tack myssteddy, jag får nog komma nästa gång
JAg tycker att det är en bra ålder missteddy, då förstår han lite mer och ha det roligare
Sebastian var 4 månader när han började, han har alltid älskat vatten men jag tror inte han förstog mycket om vad som hände..