pitebor.... 2!!!
Ja, jag tänkte på den störta också, men jag tänkte att Dani skulle också använda den och det dröjer ett par år innan hon kan åka den största rutchkana Vi har också en lekpark ganska nära huset.
Ja, jag tänkte på den störta också, men jag tänkte att Dani skulle också använda den och det dröjer ett par år innan hon kan åka den största rutchkana Vi har också en lekpark ganska nära huset.
Vi köpte en liten sandlåda på Beijers, de hade erbjudande.. det räcker med en liten för bägge barnen Den har lock som man öppnar och då blir det 2 bänkar
ahhh så synd att man är pank, annars kulle jag köpa åt Dani, hon kan ff ha några kläder stl 68 men jag köper bara 74 numera hehe
vilken bestämd liten tjej hehe
Jag vill ha råd för att införa det där med nya kläder varje dag så får jag slänga tvättmaskinen!!
oj oj.. du har redan tänkt djupt detta
AAahh.. måste duscha och sen ska jag hoppa på mannen utan förvarning
Ha en trevlig kväll och höres imorgon!!
Hallå!!
Vilken skön sovmorgon har jag haft idag.. vaknade kl. 11 Ohh vilken snäll maken jag har eller hur ?
Vad händer ida?? Jag ska snart äta brunch, det finns inga planer så förmodligen kommer det inte att hända nåt spännande..
Hoppas ni ha en jättetrevlig dag!!
Hej igen!!
Ancha: Ja, boxen har jag fått tillbaka, den sitter så duktig i min bokhylla
Linda: Med Sebastian började vi med 1-års burkarna när han var ca 10-11 månader.. sen när han var ca 13 månader då gjorde han strejk och vägrade äta burkmat överhuvudtaget.. inte gröt eller välling heller Då var det att börja laga riktigt mat åt lilprinsen
När ska ni på stan igen tjejen? Vi kan ta och fika, så tar jag med Lost-boxen eller??
Vad säger ni om imorgon då? Barnvagnsmaffia på stan ca kl. 12
kul! Jag borde egentligen fråga Martin som är den som sja sjutsa mig ska se hur han jobbar imorgon *håller tummarna för att det är kväll*
jippie! han jobbar kväll, så då börjar han kl. 16
Det borde inte vara nåt problem