• astri

pitebor.... 2!!!

Ni skulle ha bott här så skulle du ha fått se The mortuary och Chaos.

• astri

Vi kanske gör det!
    hej svejs.
    jag håller tummarna för att King Kong överlever den här gången

• astri

HAHAHAHA!!

dio skrev 2006-06-29 20:23:09 följande:
    Jahapp, där förlorade vi Maria till en jätteapa HeheOh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Ja, jag ska oxå avvika för en jätteapa - Erik står och babblar om nåt i dörrn.

På återseende!

• astri

Här har ni, mina kära med-Piteåbor, något roligt att pyssla med ett tag om ni har tråkigt.
    tuser690.kontrollpanelen.net/mensatest2/test/intro.asp

Jag fick 16 rätt på lite under 7 minuter. Tycker personligen inte att det var så illa pinkat.

Sååå, det var allt kul för ikväll som jag tänker förmedla.
    Ha det!
    Nu går jag och lägger mig!

• astri

Morrn morrn,
    här har det varit hålligång sedan strax efter 8 då första %¤"%-ungen plingade på dörren.
    Inte får mina barn gå till folk om de inte har kommit överens om annat före 10!
    Vad faaan, inte vill man väl ha främmande såååå tidigt som 8,15? Vad tänker folk med??Fundersam

• astri

missteddy:
    Nej, detta var en "liten" kille. Typ 11-års åldern. Fick komma in 3:e gången han plingade på för en halvtimma sedan. :-/
    När jag skickar ut mina barn tidigt brukar jag säga åt [och se till] att de inte går in hos folk så tidigt.
    Och vaad... att det finns smått här vet ju alla!! Åååå, jag blir så konfundersam... kanske det är därför det finns smått här som de tror det är okej att plinga och ringa hit strax baki 8? För ganska många gör det.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!