• astri

Nä, nu ska jag ta och gå och se läbbig skräckis. Har fått ont i ett öga, någon himla dum allergi :-/
    Ska försöka skrämma bort det!

God natt på er!

• astri

Hahahaha!
    Pytt Slarva!
    Trodde du verkligen att jag sov?!
    Sånt är för veklingar

• astri

Har just sett The mortuary, är ni intresserade av en film som påminner lite om motorsågsmassakern möter The Goonies och en släng av Brain Dead [eller var det Bad Taste ] så är det filmen för er!

• astri

Jaha ja, det verkar som om jag blir ensam kvar här
    *buhu buhu*

*rullar tummarna*
    Na na na na na na, kanske man skulle försöka sova lite, bara för att choka kroppen.
    Man kan ju inte vara för enkelspårig då kan man ju bli förutsägbar

• astri

God middag på er!

Har legat och lekt med mina barn lite grann. Haft minsta klängandes i håret medan den äldre har sprungit fram och tillbaka gastandes om att jag har Siri i håret.

Såååu, vad har ni gjort då?

Jag sitter och väntar på att pappa ska dyka upp, han ringde igår 22.15 för att säga han skulle komma men hann inte säga när. När batteriet tog slut och samtalet klipptes, tror ni han kopplade ihop alla "miip miip" från telefonen och det att det bröts?
    Svar: Nej!
    Mannen ringde alltså upp igen!
    *suck*

Sen har jag ju även hunnit att ha ytterligare ett okonstruktivt gräl med Erik imorse. Han skulle skjutsa min styvpappa till flyget, detta innebar tydligen även att han skulle komma hit och spela dator.
    Detta jäkla WoW.

• astri

Kossor är fina Kyss
    Och fyllningen lät smaskens!

Jag tror ahn blir jätteglad!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!