• astri

pitebor.... 2!!!

Chicachula:
    Aaaa!
    Med mina mått mätt har den väl varit ganska händelsefull
    Som jag beklagade mig om ovan nånstans så hittade jag min son på marknaden och blev kallad för fånig av hans far. :-/
    Tsss.

Sen så blev den en väldigt krigisk stämning ett par sekunder på marknaden, vilket involverade en heliumballong

Men annars har jag varit ute och njutit av det vackra vädret.
    Väntar tills solen går ner och då ska jag se lite splatter-filmer
    Kan det bli bättre?

• astri

Chicachula:
    Nää, jag har nog inte stora krav för jag vart som ganska nöjd.
    Det enda som gjort mig missnöjd var grabben som kom och plingade på dörrn 8.15, 9, 11.15 och slutligen 17.
    Och det faktum att jag på mina tre försök på mensa standardtest III inte lyckas få mer än 13 poäng oavsett om jag gör testet på 6,29 eller 11.57 minuter.
    *gnäääääll, gnäääääll, som en ostämd fiol*

• astri

Chicachula:
    Vad har du gjort för nått idag som förgyllt din dag?

Jamen nu är han här igen!!

• astri

Chicachula:
    Har ni bensin eller diesel?
    Vi skaffade ju en diesel för att det skule vara billigare än bensin även med skatten.. nu är det ju verkligen inte det. Dyrare i pris + skatt!!
    Vilken tur han fick behålla bilen i skilsmässan *puh*

• astri

A N:
    Hade, dörrplingar problem - jag var och kopplade ur klöockan nyss
    Hehehehe, försök väcka mig nu!!

Måste bara komma på hur man ska lösa problemet med folk som ringer efter 21 nu Fundersam

• astri

A N:
    Jag har ingen nummerpres. och jag har  redan enheten i ett annat rum, men siri vaknar i alla fall!!
    Hon är så himla nyfiken!
    Ska börja dra ut jacket, har inte velat göra det då Fredde har vart hos sin pappa och Liss har ocjså sovit borta - ifall nått skulle hända..
    vilket jag ju inte tror, men i alla fall...

• astri

Vad finns det att glo på i Norrbotten eller i dess närhet... förutom Lycksele?

• astri

Storforsen, joo där är det vackert, men jag kan ju riktigt se framför mig hur jag försöker vara där på en "lugn och fridfull familjepick-nick"
    Skulle väl bli ett nervvrak av det!
    En gång och *vips' in på hispan!

Granparken.. nära och bra, men jag är allergisk och där blir det liksom lite för mycket djur. På Lycksele är de ju ute och man slipper vara så nära att man råkar slicka en ko på ryggen om man råkar gå med munnen öppen i en gång

• astri

Kattfight! Det brukar vara ganska kul!
    Men, vad är dinosaurielandet?
    Har man föst in min farmor och mormor i ett rum tillsammans med Eriks farmor?
    Det är ju fruktansvärt - kan ju knappast dra annat än psykologer och självplågare till sig

Svar på tråden pitebor.... 2!!!