pitebor.... 2!!!
Näpp, nu ska jag göra varma mackor.
*mums, hungrig som en varg!*
På återseende!
Näpp, nu ska jag göra varma mackor.
*mums, hungrig som en varg!*
På återseende!
Colubrid:
Nä, the Mortuary var INTE bra!
Har faktiskt kastat ett getöga mot Tales of terror, men bara titeln påminde för mycket om tales from the crypt så jag jag har avstått.
Beklagade mig för Erasmus i natt
Jag vill ju ha en riktigt hemsk film, en som gör att jag inte vågar släcka lampan, eller lägga mig innan jag har kollat alla skåp och lådor. Det närmsta jag har kommit det var en filmatisering av Jane Austen!
dio:
Nä, har funderat på det, men aldrig gjort det Du får berätta om den var bra.
Har du något skräckis-tips?
Jag vill bli skrämd från det lilla vett som finns kvar
dio:
Andar och övernaturligt grej, så länge det inte är gjort på ett överdrivet sätt.
Den mest skrämmande ande-film jag såg var en svart/vit från 40/50-talet. *brrr*
Chicachula:
Hääärligt!
Vad har ni gjort idag då?
dio:
Inte the Emily Rose story.
Exorsisten har jag sett, Var och såg nya versionen på bio när jag väntade Siri - mot min moders gillande. Bara för att den skrämde skiten ur henne [originalet alltså] så betyder det ju inta att den gör det för mig, och ack så rätt jag hade
The Emily Rose story, är det den som handlar om en tjej som blev inspärrad i ett rum på en stol eller?
Kanska jag tänker på någon verkligehtsskildring?
De kan vara ruggiga!
Jag minns fortfarande The butterbox babies, gud vad jag grät och fy vad arg jag var på dem som vandaliserade stället
*Hmmm*
Får kolla om de har den på videoteket, måste dit sen när min svullna fot går att gå på igen.
Jag och en geting försökte samsas om min sko, men den var inte stor nog för oss båda
Det lät bekant... så antingen har jag sett den eller stirrat på fodralet
Åååå!
Jag hör ju att jag måste glo på det fodralet en extra vända för att se om det känns igen... annars lät det ju som en bra film