• astri

pitebor.... 2!!!

Jo, kanske, kan du tänka dig att ha sex med en 98-årig gubbe?
    Okej, orkar han så visst förtjänar han ju sex som vem som helst, men hur hittar han den bland alla hudveck som jag förutsätter att han har. Jag menar kroppen samlar ju på sig en och annan rynka genom åren

Och den stora springande punkten i den här frågan är ju egentligen - vart hittar man en gammal skröpplig miljardär här i Piteå? Som dessutom är ledig och singel utan en snygg 18-åring hängande i armvecket på rullatorn?!

• astri

Åååå, vad jag älskar att svamla på
    Jag har kommit in i min jättefina tankebanor-babbla ihjäl folk-fas

Kanske man skulle ta tillvara på det och försöka sig på att tackla min uppsats?!
    Meeeeeen, den är ju inget rolig!!

• astri

missteddy:

Sant!!

Mmhm, det där med att byta till sig en yngre modell, det fick jag oxå höra av mitt xx. När jag blev över 20 så skulle han byta ut mig mot något yngre, han gjorde det oxå, men glömde säga det till mig
    Sen när hon blev över 20 så skaffade han sig en ny modell igen, fast den här gången hade hans andra tjej hunnit dumpa honom innan.

• astri

Mmmm, skulle nog vara en ganska bra idé.

Du får ha det trevligt i helgen!

Sov gott!!
    Jag vet att jag inte kommer få sova alls i helgen, plugga, städa, tvätta heter det som hindar sömnen.
    Vilken tur att man kan överdosera socker och vara igång ett dygn eller två

• astri
    Huuungrig!!
    Har tråkigt!!
    Varför sover alla?

"Snön ligger vit på taken,
    endast tomten är vaken"
    *Hmmm* Förutom det där med snö.... innebär det att jag är en tomte ?
    Nja, inte är det väl riktigt så, vi är ju då 18 ute på FL.

• astri

Fel fel fel fel fel, som Brasse i Fem myror är fler än fyra elefanter skulle ha sagt, det var 22 stycken till som var ute!!
    Varifrån fick jag 18???!

• astri

Slarva:
    Jo, jag satt med näsan i böckerna till 6,30 och inte blev det varken något skrivet eller gjort i alla fall
    Blev alldeles för trött och okoncentrerad!

Carre:
    Det att inte säga emot den andre framför barnen - kan inte du komma hit och banka in det i mina x:s huvuden. Båda gör så, Erik ändrar t.o.m de regler som gäller i min lägenhet!!

Tinzu:
    Jag bodde i ett gammalt hus från gud-vet-när det innebar massor med spindlar och STORA som mindre hundvalpar! Bläääää!!

En gång när jag var på överlevnadskurs och vi satt utanför vår bivack och skulle rensa skägglav till middagen så kom det något krypande på tjejen som satt brevid mig. Först trodde vi alla att det var en råtta och blev alla lite smårädda... när vi insåg att det var en spindel så höll de nadra på att skrika ur sig lungorna! Jag skrattade och skrattade. Jaså, tyckte ledaren, du är inte spindelrädd. O jodå!! Jag skrattar för annars hade jag börjat gråta svarade jag helt ärligt.
    Gissa om jag ville ut ur skogen F-O-R-T, och vi hade ytterligare tre dagar kvar innan vi skulle nå stugan vi skulle bli hämtade i. *brrr, ryser vid minnet*

Näpp, nu ska jag ta och fortsätta gå på promenad med min lilla dam.

Syner och höres!!

• astri

Carre.
    Nja, det roliga är att det är inte ofta man hittar mig häckande i en skog för jag blir så himla snorig och får alldeles igenmurade ögon där.
    Jag har ingen aning om vad som drev mig att fara på överlevnadskurs - men det var kul!

Vad härligt att få sova.
    Det har jag inte gjort än...
    Nu håller jag på att tvätta och sen ska jag plocka ihop lite.

Ikväll ska snorisarna fara till sin farmor så att jag ska få fortsätta att plugga.

Nu ska jag gå ut i tvättstugan och äta glass med varma hallon och socker.
    *Mums*

• astri

Jamen om jag äter glassen i tvättstugan slipper jag dela med mig till alla barnen och ex-amken som sitter barnvakt = massor glass till mig!! *mohahhahaha*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!