• astri

pitebor.... 2!!!

Mhm!!
    Jag håller med där.
    Allt är ju skadligt.. för små mängder det, för stor mängder samma sak, lagom av det men då får du brist på det... *suck*
    Ja, jag fortsätter då att trycka i mig det jag kan äta och tycker är gott - inget kranvatten dock

• astri

Vad i hela fridens dagar vill han ha ut av det där?!!
    Där måste jag kasta mig in efter jag har hämtat in den sista tvätten.

Hallå?!
  • astri

Shit!! Jag hade glömt grejer i en maskin!!
    Vilken tur att tanten efter mig skulle tvätta två mattor enbart... Usch vad jag hatar när de tvättar mattor i maskinerna där man tvättar kläderna. På Kanalgatan hade vi då en speciell matt-tvätt.

• astri

Jag avskyr när man öppnatr luckan och det faller ut en ziljon hundhår, eller att man kan känna hur det luktar gammal unken matta *blääää*
    Jag ska nog nån gång investera i en egen maskin!!

• astri

Jag kan inte låta bli. Hellre det än läxan Generad

Usch, stackars liten. När det är så fint väder och allt... Hoppas at det går över snart.

• astri

Mhm, min tanke med... Såg det när jag skickade upp inlägget. Läste tom två ggr för att se om jag sett rätt

• astri

dio:
    Jag har tråkigt, diskutera med hopplösa fall roar mig för stunden, blir jag nog arg tar jag ut frustrationen på mina läxor.
    Så han hjälper mig egentligen bara med läxorna

• astri

dio:
    Jag brukar faktiskt inte diskutera på FL utan bara intresserat följa med på en kant, men den där var så dum att jag bara måste
    Det låg liksom på min sandlådenivå

Vad har ni gjort idag då?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!