• astri

pitebor.... 2!!!

Hallojsan!

Colubrid:
    Byta tak?! I den här värmen?  
    Iofs är det ju idealiskt nu för det, men ändå...
    jag är inte avundsjuk.
    Fast när ni har ert nya tak uppe så kommer jag nog vara det... lite grann i alla fall.

Carmen:
    Vad ska ni köpa för ny bil?

A N:
    Vad kul det måste vara med lite jobb ändå. Är Lovisa på dagis då?

Pippiprollan:

Mmm, förmiddag är bäst för mig med.
    Vad ska ni göra i Luleå?

Jag blev stucken av en geting i söndags. Igår var jag öm och lite röd där, men nu är jag ännu ömmare och börjar bli lite lila-aktig under min lilla trampdyna...
    Varför det?
    Det låter väl inte så där jättebra, eller? Fundersam
  • astri

pippiprollan:
    Nää, jag har inte pratat med vc än... har inte tid idag. Liss har sova över-främmande i form av Cissi1976:s dotter.

Ska se om det blir bättre ikväll, annars får jag masa iväg dit. Det kliar ju så hemskt, jag blir galen!!

Erik böt bromsklossar och nu kan man verkligen inte missa när han kommer körande. Det skriker när han bromsar... Höll på att sätta coca-colan i vrångstrupen när han skulle hämta upp mig utanför apoteket igår.

• astri
    Hejsan hoppsan dio!
    Jag har lagt lite önskemål i hunk-tråden om du inte har sett det.
  • astri

Hittade skräckfilmsmens-tråden, men jag är besviken - vad fasen blir folk rädda för för mesproppsfilmer? Eller är det kanske filmerna som man enligt ts skulle ha glimten i ögat till? Och jag som trodde det var menen.

Jag som vill bli livrädd, drömmer om att bli mörkrädd. Tänk att få sitta och darra som ett asplöv, krama en kökskniv inlåst i klädkammaren och veta att man ändå inte är säker mot allehanda monster.

• astri
    Chicachula skrev 2006-07-04 13:26:21 följande:
    astri: jodå det är bara fint ursh läste och getingen inte kul det därBehandla andra som du själv vill bli behandlad
    Nä, det var det verkligen inte, och ännu mer knäckande var det att dottern, som också blev stucken, betedde sig mer moget än mig
  • astri

Fam Eklund:
    Du, jag vet inte, med tanke på att jag inte har råd att fara på PDOL ens på dagen med barnen ännu mindre på kvällen, så kan jag inte ens tänka mig in i den där situationen.

• astri

dio:
    Aaaa, det var nästan till min belåtelse... men bara nästan!

• astri

dio:
    Hahahahahaha!
    Ja, jag fattar inte att de på allvar verkar tro att du är allvarlig!
    Herregud, vissa nunor kan ju bara en mamma älska!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!