• Carre

pitebor.... 2!!!

Måste gå nu innan det blir midnatt annars förvandlas jag från prinsessa tills asktanten.. ha det bra!! Natti natt

• Carre

Hallå!! Vilken häääärlig dag nanananaaan ananananaaaa.. och nu fattas bara en pippsblå och då är livet perfekt eller hur??

Linda :Jag mår bara bra.. men nu kom jag på att jag lovade mig själv att tvätta idag, så plöstlig mår jag lite mindre bra Själv?

Ancha: Jag skickade Sebastian till dagis i långarmad tunn vit t-shirt och en annan kortarmad t-shirt på, sen hade han tunna byxor, keps, joggingskor och massor med solkräm Sen skickade jag i hans väska lite tjockare kläder + jackan ifall dagis personalen tycker att jag är korkad som skickar min son med tunna kläder

dio: jag kommer inte heller

• Carre

oj oj det låter inte alls kul.. Är Siri sjuk?? låter som hon har magproblem idag..

Martin jobbar dag idag och Sebastian är på dagis, så Dani och jag tittar på Disney channel Ska ladda tvättmaskinen.. NU
    Jag hatar att vika kläder, det är det värsta jag vet!! arghhh..

• Carre

Vi får väl sluta prata om städning annars får vi flytta tråden till "Depression" forumet

• Carre

Mona: Så modig är jag inte.. vågar inte cykla med kärran, det är Martin som drar den

• Carre

Ja, de går in och öppnar övanför spisen och rengör där och sånt.. synd att du inte har insförskaffat dig en korsett

• Carre

Hur lång tid har du kvar Sandra?

Jag skulle aldrig våga Linda, även om jag såg ut som Pamela Anderson

• Carre

28 dagar.. har aldrig gårr så långt själv med mina graviditeter.. kan tänka mig att det är jobbigt

• Carre

Ha det så bra Linda!!

Sandra: Daniella är född den 18 juli, och jag hade samma problem med värmen och svullna fötter,, usch, jobbigt bara att tänka tillbaka på det.. men jag intalade mig att jag skulle gå övertid men nix, hon kom ut 1 månad tidigt duktig flicka!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!