• Carre

pitebor.... 2!!!

När fyller du år?

Här är receptet för SP

sugarpaste

1msk gelatin
    0,6dl kallt vatten
    1,25dl glucos (använde vit sirap)
    1msk glycerin (finns på apoteket)
    2msk vegetabiliskt fett (blir vitast med cocosfett)
    ca 20dl floursocker (skiktat)
    2-3 droppar smak och färg, om man så önskar

• Carre

Det mesta som man köper färdig står att det kan innehålla spår av nötter för att de använder samma maskiner för att blanda olika saker.. men du kan göra SP själv så då är du säker på att den inte innehåller nåt mer än det du häller i
    Jag gör min själv, är inte expert för jag är inte nöjd med mina tårtor, men hoppas få göra nåt snygg till min födelsedag och sen till Danis 1-års dag

• Carre

Kan tänka mig att det är svårt, tack och lov är jag inte allergisk mot nån mat, men det borde jag vara, då kanske går jag ner i vikt
    Däremot Martin är allergisk mot räkor, kräftor och sånt.. och han älskar de så mycket, så han äter de ibland även om han mår dålig sen.. han får eg bara lite klåda, inget farligt reaktion alltså

• Carre

Det går att beställa ätbara kort, du kan göra en kollage (eller vad den nu heter) med olika bild på Siri i en A4, och sen beställer du det och kliper till små bilder hemma!!

• Carre

aaaaaaahhh smörgåstårta!! jag blir bara hungrig.. har inte ätit middag och har inte bestämt mig för vad jag ska äta.. vill inte laga mat!!

• Carre

Ha det så bra Linda.. Jag måste också gå och börja natta mina monster innan de driver mig galen. Sen är det köksstädning som gäller *suck*

återkommer om en stund!

• Carre

I'm back... Dani sover och med Sebastian är redan i round 2, första gången han kom ut då var han törstig.. får se vad han kommer på sen

• Carre

Hej tjejer!!

Ja, träffpunkten är utanför småstaden kl. 12.. hoppas att många kan komma!!

Ancha: Mår du lite bättre nu? Jag hade tänkt ta med Lost-boxen, men om du inte ska med så lämnar den hemma

Hej Dezzan, välkommen hit!!

Sandra: Måste du verkligen vänta en månad? När vi besiktade bilen då gick inte heller igenom, men Martin fixade det som skulle fixas ganska snabb och så for han ditt med bilen kanske en vecka efter och då gick den igenom

Vad händer annars idag??.. hoppas att solen vill titta ut ordentlig.. nu är han lite blyg och gömer sig lite bakom molnen

• Carre

Ja Dezzan, jag hänger också här lite svårt ibland att sitta och umgås här när Sebastian hänger på mig och skriker rakt in i mitt öra att han vill se Byggare bob på datorn!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!