pitebor.... 2!!!
jäääs SKa försöka. helvete, ibland behöver man en karl hahaha när man är mörkrädd tex
jäääs SKa försöka. helvete, ibland behöver man en karl hahaha när man är mörkrädd tex
astri: JAG tittade slaviskt på serien Har nog sett den några gånger: JAG väntar bara på att alla avsnitt ska komma ut på dvd. JAG har filmen på dvd. JAG har läst manuset och alla finuliga repliker
hahahahahaha
astri: hehe jo visst kan man ha dom till fler saker också..
Min tvättmaskin skulle behöva kollas upp Den centrifugerar inte som den ska
haha kan inte själv. slutsats: Jag behöver en karl. Eller en kunnig kvinna
Godnatt Ancha....ska väl dra mig själv också som jag redan sagt hehe
fanatisk? eeeh hihihi
Jag följer även Days of our lives hahahaha har gjort det i omgångar sedan 96-97 tror jag...hehe
Jag har alla avsnitt av O.C som hittills visats inspelade. (Mest för at jag inte orkar se på kvällen och ser sen)
Kvinnofängelset såg jag också såklart och Lilla Huset på prärien har jag sett några varv hihihi
Jag ska och hälsa på tösens pappa annars hade jag gärna följt med på stan
astri: haha den är bäst! Tänk att den har hållt på sen 1964
Carre: fuskigt att du ska få ha han för dig själv Du kan väl kasta hit honom någon gång i sänder så kan han få gå ut med mina sopor, kanske städa lite???
astri: Va? DOg Marlena? Hennes tvillingsyster Samantha blev ju offer för öööh the salem strangler eller nåt sånt Men innan hade hon väl försökt döda Marlena... hm---
Haha läste lite statistik...Marlena är den i serien som har blivit kidnappad mest gånger. typ 18 gånger eller nåt sånt .-D Jiiiiises Doc lever ett hårt liv Mohaha