• dio

pitebor.... 2!!!

astri: han stöter inte på mig när han frågar utan är mest förvirrad och lessen eftersom han inte kommer ihåg mig så bra och absolut inte att vi har barn och han har ju även inget närminne så det är därför han glömmer bara på en stund. Så det är väldigt jobbigt för honom.
    Men han var ju rätt (läs mycket) flirtig innan olyckan, och det sitter kvar haha fast på en barns nivå, det handlar om blinkningar med ögat och slängpussar. hihi

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

Och lindvi förstår nog inte riktigt än. Just nu så är det väl helt naturligt för henne att han är som han är, hon vet ju inget annat. Får se sen när hon blir äldre och börjar förstå och frågorna kommer varför hennes pappa inte är som alla andras pappor Men det får jag ta då.

• dio

astri: Jo det är ett rent helvete stundtals. Och det är konstigt att sörja och sakna någon som fortfarande lever. Men han finns ju inte kvar. Inte den personen som jag tyckte sp mycket om. Även om han finns kvar. Konstigt det där..

• dio

astri: Jo jag förstår, och det ska jag

• dio

Morrn morrn

Inga rafflande planer här inte,

• dio

Det skulle jag gärna göra med, men dottern tycker annorlunda

• dio

Oooo nu har jag sett Da Vinci koden. Filmen var väl sådär, men vilken oerhört spännande teori!!

• dio

astri: Han hade ett väldigt intressant utseende

• dio

Ååååååh Lindvi vägrar sova!

• dio

Carre: Här går det inte att förhandla..grrr---alltid svårt att få henne att sova

Svar på tråden pitebor.... 2!!!