Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Jag är inge bra på sånt där men att dricka en massa borde ju vara bra iallafall!

• Slarva

Jå, idag är det nästan för bra! Inte en endaste värk nånstans.

• Slarva

Astri: Ja, om jag får må som jag gjort idag så gör det inget om jag måste gå över men mest troligt så är det tyngre imorrn igen.

Jag har dragkamp med hunden om hennes leksak, bara det att jag sitter i en rullande stol så hon drar runt med mig i hela rummet! :) Tur hon är lättroad ibland!

• Slarva

missteddy: Jag har haft mensvärkar igår och lite inatt men de försvann. De borde ju dock komma tillbaka snart tycker jag! =)

• Slarva

Ja, det är nog bara att vänta och se. Så mkt annat kan man inte göra.. Och under tiden får man skynda sig att sätta i sig en massa glass och arraksbollar för när bebisen är ute så är det ju slut med sånna godsaker! :))

• Slarva

Nä, nu är det bara till att laga lite middag, sambon fyller ju trots allt år så mat på bordet måste han ju få även idag! =]

• Slarva

Nix, ingen bebis i sikte än... Usch jag börjar bli otålig nu!

Är alla ute i blåsten idag kanske??
    Vi ska fara och äta på Pit Stop, jag orkar inte alls laga mat ikväll. Tur att det finns sånna som har betalt för att laga mat till andra! ;)

Ha en trevlig kväll!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!