Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Carre: du får inte förstöra den fina bild jag har av barn!
    Alla barn gör som sina mammor säger och alla barn äter frukt! =)

• Slarva

Haha, jag känner mig genast lugnare! :)

Näh, dags att förflytta sig till soffan, lägga upp fötterna och fortsätta vänta på storken.

Vi syns!

• Slarva

Guuuuh vad ni surrar på morgonen!
    Man har ju inte tid att äta frukost ens om man ska hinna läsa ikapp allt!

Storken har missat mig inatt med, men däremot har den varit ute hos mamma och pappa och lämnat ett föl så jag kan så klart inte sova längre än så här och måste skyyyynda mig ut dit för att gosa med pållen! =))

• Slarva

Haha, jå här sitter jag och sväljer frukosten.

Ang. att ALLA frågar när det är dags så börjar det bli lite tjatigt, JA! Men här är ni ju då åtmintsone lite förstående motför svämödrar och för att inte tala om grannens personliga assistenter!
    Igårkväll höll jag på att dö så less jag var på alla som frågade och tänkte att imorrn så ringer jag bm och KRÄVER en igångsättning. :)

Fast idag har jag ju inte tid med nån bebis så jag får ta det en annan dag! =)

• Slarva

astri: Jopp, det kan ju vara rätt så roande att titta på nyfödd som har svårt att stå på sina långa ben! :)
    Sen ska jag även hinna till veterinären med hunden och ikväll har gubben fotbollsmatch som jag tänkte hinna se. Så det är fullt upp hela dagen. Skulle inte förvåna mig om vattnet skulle gå mitt uppe i allt, typ hos veterinären eller så...

• Slarva

Nä ni, nu är det dags att skynda iväg..
    Ha en bra dag!

• Slarva

Å hej å hå!
    Inget händer med magen här verkar det som. Ingen spännande vattenavgång hos veterinären eller i stallet eller så...
    Har iofs fotbollsmatchen kvar ;)

Vad har ni pysslat med idag?

• Slarva

Nä, det verkar inte vara mkt som funkar för att få bebisen till att komma ut. Nu har jag stått på fotboll hela kvällen men ingen plötsligt vattenavgång där heller! :)

Ska gå till sängs strax så man orkar med en dag imorrn också, kan ju alltid hoppas att man får övernatta på Sunderbyn!
    Men säkert inte, så vi syns imorrn igen!

• Slarva

Go förmiddag!
    Ingen bebis inatt heller... men en jäkla nackspärr har jag fått! *suck*
    Ska iväg och kolla in fölet idag igen och sen se fotboll. Kanske man går förbi utanför badhusparken en sväng ikväll och lyssnar lite men det verkar ju inte bli alltför bra väder idag.

Har det inte kommit nån bebis innan imorrn så blir det nog till att testa ALLA knep för att få igång det för nu är jag verkligen less!

Ha en bra dag!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!