Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

Haaallå?!
    Inget liv här idag inte...
    Vad har ni pysslat med idag?
    Jag har gått an hela dagen, försökt fota fölet, varit med hunden i skogen och sett fotboll. Nu håller jag på att tappa upp ett välförtjänt bad!

• Slarva

colubrid: Mm... men det är ju sååå himla mkt jobb med att ha häst, så jag är nöjd med att mamma och pappa har hästar och jag får roa mig där!

Alltså, vem är det som säger att det är skönt att bada när man är höggravid och har förvärkar? Hur jag än försökte så fick jag då inte magen under vattennivån fastän badkaret var nästan fullt!

Nån som varit på badhusparken ikväll?

• Slarva

Vad har hänt? Nästan ingen aktivitet här på flera dagar...?
    Man blir ju lite orolig!
    Värsta härliga vädret idag iaf och jag ska försöka ta mig ut och sola magen :)

• Slarva

Jag är alltid här! :)
    Jo, visst skulle det vara skönt att bli av med den jättestora magen. Men samtidigt så känner jag ju att den jobbar för att det ska hända nått, men när vette f-n.
    Så jag kan nog hålla ut en vecka till innan jag bryter ihop!

• Slarva

Å egentligen ska jag väl inte klaga, visst brukar man flytta fram bf efter ultraljudet oftast?!
    Jag gjorde mitt ul så sent så att de aldrig gjorde nått åt datumet, så hade jag haft riktigt otur kanske de hade satt bf i slutet av Juni och det hade ju varit ännu värre.

Näh, jag springer (läs vaggar mig fram) i hästhagen idag och tittar på fölisen så kanske det sätter igång nått?! :)

• Slarva

Jag tror nog att de flesta djurungar är söta så det spelar ingen roll om man gillar hästen på mackan eller som leksak för att tycka att föl är söta. ;)

Nu ska jag ut och somna i solen, kanske man får lite färg om man har tur...

Var det bra underhållning i badhusparken igår då? Jag var sugen på att fara dit och lyssna men orkade inte alls med nått sånt.

• Slarva

Go kväll!
    Oj vad alla har bytt presbilder idag, man blir ju helt förvirrad!
    Nu har jag varit på fotboll för tredje kvällen irad men ingen bebis ändå... Måste nog byta taktik helt enkelt, så imorrn blir det storstädning och fönsterputsning eller nått sånt! ;)

• Slarva

Go morron på er!
    Härligt väder idag igen, nu kanske sommaren kommer iallafall?!

Det där med "färdknäppen" är inget jag tänker testa, det funkar säkert med jag känner mig som en flodhäst och sex finns inte i mina tankar överhuvudtaget just nu!
    Då går jag hellre här med magen ett par dagar till... :)

• Slarva

Vad pysslas det med idag? Du städar väl inte idag också Astri?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!