Inlägg från: pippiprollan |Visa alla inlägg
  • pippiprollan

pitebor.... 2!!!

Hemma igen efter en trevlig stund hos Carmen,Håller med Sandra om att kladdkakan var ju bara såååå god.

Nu ska jag försöka få i mog lite käk,har jag tur så vill Filip åxå han. Mattias sover middag igen å det ska nog Filip åxå göra så då ska jag passa på att städa men det behövs ,tro mig.

Höres senare.

• pippiprollan

hej,hej...jag la mig på soffan för att vila en stund medans barnen sov middag men det slutade med att vi sov alla 3 det var min städning ...nåja skönt var det iaf.

• pippiprollan

ja tydligen så behövde jag det

Min kusins barn har blivit bättre
    Dom har opererat han idag på morgonen och tömde han på 5dl var i lungorna,hur det kommit dit vet dom inte...det motsvarar ca 2 liter var hos en vuxen människa

Hans syresättning var nere på 19% då det var som sämst nu e den uppe i 90% skönt det verkar som om han kommer att klara det.

• pippiprollan

hej alla glada

Hur står det till idag?

Trist väder idag åxå

Filip på dagis å Mattias sover så här sitter jag å äter nachos å salsa mums.

• pippiprollan

Linda: jodå allt e bara fint med mig...har lite trist bara
    Ja jag hoppas då att det inte börjar regna ikväll, så att det regnar in på cirkusen

Slarva: du får gärna komma å städa hos mig åxå...så slipper jag

• pippiprollan

Sitter här å väntar på att Klas ska komma hem så vi kan äta middag...jag har gjort skink sallad...mums.

• pippiprollan

jag lämnar då Mattias hemma med Klas...ska ha en mamma - son kväll tänkte jag....slippa lillebror ett tag

Svar på tråden pitebor.... 2!!!