pitebor.... 2!!!
BRA
BRA
nä undrade bara om du tog illa upp för nått jag skrev...det man skriver kan ju iblad missuppfattas...inte alls vara det man menar om man säger det alltså!
nä tjejer nu ska jag avvika...ska försöka natta mina monster i tid idag...sen ska jag lägga mig i soffan å lata mig.
Kram på er!
Linda vart hittade du det?
hej, och välkommen HeWe till vårt glada gäng
Ancha: inte kul alls hoppas det går över snart!
men alltså då måste jag vara blind, har sett att det står tid men inte pris....nåja nu vet jag ju...då återstår det bara att försöka veta när hon uppträder...barnen vill kanske inte vara där från 17-22
hallojsan....någån vaken?????
här är allt bara bra...Mattias somnade själv i sin säng igår igen och för första gången på JÄTTE länge så sov han hela natten där
Idag så ska jag å barnen till badhusparken...vi ska träffa tjejerna från mammagruppen,fika å dricka kaffe.
Vad ska ni hitta på då?
Så har mattias åxå varit...är nästan 100% säker på att inatt så kommer han att tjorva från första början å hela natten ...slutar med att han ligger i våran säng. Tänker åxå att det blir väl bättre så smoningom.
Men han har faktiskt somnat själv i sängen 4 nätter irad...annars så måste vi söva han i famnen.
Mattias fick sin femte tand igår,å det förklarade varför han har/är lite gnällig å småfeber.
NEJ....jag vill ju att han ska vara mammas lilla bäbis
Nåja det e bara att inse att dom växer fort...vare sig man vill eller inte