Inlägg från: Chicachula |Visa alla inlägg
  • Chicachula

pitebor.... 2!!!

astri; jasså va trevligt! får jag säga grattis i förskott om jag skulle glömma bort säga det på dagen d ,, jo kul får besök men och andra sidan händer det inte allt för oftaFundersamtrisst och säga men känns ibland som jag oftast far dit men men ... så kan det vara men man har ju sina nära vänner och så dom som man kanske inte träffa lika ofta

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • Chicachula

astri: du och william kan ju slå ihop era födelesdagar så blir det ett enda stort kalas mohaaaGlad

• Chicachula

astri: ha ha precisGladhur gammal blir du då? har för mig det står på din press men orkar  helt enkelt  inte klicka på data musen och kolla på din sida ha ha

• Chicachula

astri; ha ha kunde inte vänta ha ha ha,, du blir 30 va? Glad

• Chicachula

astri; jo jag ska också pysaGladtänkte läsa morgontidingen för william hi hiGlad

• Chicachula

pippirollan: jobbigt med hosta man vet ju själv hur det ärGråter

• Chicachula

astri; hejsan hur mycke shoppade du idag?Glad läste föregående mess hur ska du betala räkningar med 0 kr går det? ha ha isåfall skulle jag villja veta hur man gör ha ha så kanske man kan spara alla pengar och betala räkningar med 0 kr ha ha ha haGlad

• Chicachula

pippirollan: på william födelsedag har vi köpt som en hund som spelar och sjunger från barnens hus den är mjuk och lätt att trycka på sen ska vi inskaffa ett litet akvarium med några fina färgglada fiskar. det blir inget mega avkvarium typ ett på 50 l eller såGlad

• Chicachula

astri: ha ha jag handla? ha ha nej inte det  jag får snällt vänta tills man får pengar nästa vecka ha ha haGladdäremot fick jag nå kläder av min kompis till william så det tackar man och tar emot:)

• Chicachula

Dio; och här hälsar man inte på msn som vanligt din stropp mohaaa akta så jag inte manglar dig i din mangelGlad

Svar på tråden pitebor.... 2!!!