Inlägg från: Chicachula |Visa alla inlägg
  • Chicachula

pitebor.... 2!!!

astri: vad händer idag? nånting rafflade du ska hitta påGladjag ska baka tårta till williams födelsedag så är väl bäst jag gör det medan calle är hemma blir lite svårt kanske få tid då han far till jobbet och ha lille man på golvetGlad

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • Chicachula

astri: det känns jättekul får fira han även om han säkert inte vet vad det handlar omGladmen kan inte fatta att det var 1 år sen han kom .

• Chicachula

hej tjejer! sitter här och funderar på om man skulle få tummen ur och börja med tårtan

• Chicachula

missteddy: det är bara dio åker med dig eftersom jag måste få skjuts hem av mina föräldrar  pga calle jobbar eftermiddag och inte vet hurvida jennys b stol passar i mina föräldrars bil och så

• Chicachula

Nu har man bakat tårta: jag är ju ingen bakmänniska och verkligen inte en tårtbakerskaGladså man får väl se om gästerna spyt på kuppen ha ha

• Chicachula

missteddy; men om du skulle få förhinder eller så går det säkert lösa på nått sätt att jenny åker med oss hem:) finns det hjärterum så finns det stjärterumFlört

• Chicachula

Carre; ååå va kul med salsa kväll! jag har provat på lite salsa faktiskt gick en kurs där ett tag vad kostar det eller är det gratis?

• Chicachula

vad är det för en dag? nej det är ingen vanlig dag för det är williams födelsedag hurra hurra hurraGlad

• Chicachula

william säger tack

• Chicachula

då har man firat williamGladvill tacka för dom fina presenterna och alla som kom speciellt Jenny och Anna som fick gå hem i regnetGråter
    *puss på er*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!