pitebor.... 2!!!
astri: vad händer idag? nånting rafflade du ska hitta påjag ska baka tårta till williams födelsedag så är väl bäst jag gör det medan calle är hemma blir lite svårt kanske få tid då han far till jobbet och ha lille man på golvet
astri: vad händer idag? nånting rafflade du ska hitta påjag ska baka tårta till williams födelsedag så är väl bäst jag gör det medan calle är hemma blir lite svårt kanske få tid då han far till jobbet och ha lille man på golvet
astri: det känns jättekul får fira han även om han säkert inte vet vad det handlar ommen kan inte fatta att det var 1 år sen han kom
.
hej tjejer! sitter här och funderar på om man skulle få tummen ur och börja med tårtan
missteddy: det är bara dio åker med dig eftersom jag måste få skjuts hem av mina föräldrar pga calle jobbar eftermiddag och inte vet hurvida jennys b stol passar i mina föräldrars bil och så
Nu har man bakat tårta: jag är ju ingen bakmänniska och verkligen inte en tårtbakerskaså man får väl se om gästerna spyt på kuppen ha ha
missteddy; men om du skulle få förhinder eller så går det säkert lösa på nått sätt att jenny åker med oss hem:) finns det hjärterum så finns det stjärterum
Carre; ååå va kul med salsa kväll! jag har provat på lite salsa faktiskt gick en kurs där ett tag vad kostar det eller är det gratis?
vad är det för en dag? nej det är ingen vanlig dag för det är williams födelsedag hurra hurra hurra
william säger tack
då har man firat williamvill tacka för dom fina presenterna och alla som kom speciellt Jenny och Anna som fick gå hem i regnet
*puss på er*