pitebor.... 2!!!
Haha...
Jag är iaf imponerad över att du orkar städa idag igen! Hade det varit jag så hade jag nog lämnat "resten" för längesen...
Haha...
Jag är iaf imponerad över att du orkar städa idag igen! Hade det varit jag så hade jag nog lämnat "resten" för längesen...
Hmm... jag har ont i ryggen och när jag känner efter så har jag nog lite ont i magen också så jag sitter i fåtöljen och roar hunden, de stackars minuterna när jag inte sitter här och stirrar i skärmen.
Alltså jag har lite svårt för att bestämma mig vad det är för ont i ryggen... Kan bero på att jag satt på hårt underlag stora delar av dagen igår, men det är ingen smärta som inte går att leva med så man ska nog inte hoppas på alltför mkt...
hehe... Flåt! :)
Men det är ju sååå svårt att veta vad som är vad när det är första gången och ju mer man läser om folks förlossningsstartar desto snurrigare blir man...!
Nä, jag vet att man inte ska läsa om hur det gått till för andra.. men jag kan ju ändå inte låta bli :)
Tror inte att det är nått på gång här idag iallafall men det närmar sig väl får man ju hoppas på...
Har ingen aning om hur mammas förlossning var, och hon minns säkert det inte heller! :D
Hm.. nu känns det som att nån sticker knivar i min ländrygg, men bara på ena sidan.
Jag måste gå och vila!
Blev inte så mkt vila, sambon kom hem och ville ha lunch.
Tog 2 alvedon men det vill inte släppa... ska värma vetekudden och försöka vila iallafall.
Det känns lite konstigt dock att smärtan bara ligger på ena "halvan" av kroppen, både fram och bak.
Nä ni, så lätt blir ni inte av med mig... Har fortfarande ont i ryggen och en hel del sammandragningar men mer än så verkar det inte bli. Såå himla jobbigt med en massa falska alarm... Men det borde ju närma sig iaf!
Va bra att ni håller mig sällskap, då kanske jag kan försöka sköta födandet själv!
Ska roa mig med att laga middag en stund nu...
Åå va härligt det låter med cykeltur... om man då hade haft en sadel på cykeln och lite ork.
Istället måste man släpa sig ut och låta hunden pissa, hur lång promenad bör man ta för att sätta igång magen igen?! ;)
Haha, orkar jag runt bågarna så gör jag nog det bra...