Inlägg från: Slarva |Visa alla inlägg
  • Slarva

pitebor.... 2!!!

astri:
    Tror att du kan ha rätt faktiskt... knivarna i ryggen är tillbaka, magen har tömt sig ett antal gånger idag och sammandragningarna blir starkare.
    Än är det dock bara en konstant smärta och inget som går att klocka eller se nån början och slut i.

• Slarva

Han är på fotbollsträning... Nog är han säkert nervös, men han säger inget iallafall.

• Slarva

Det skulle ju vara grymt skönt om man slapp denna väntan på att det är dags att åka..!

Colubrid: Det där med att vara envis och vänta hemma så länge som möjligt känner jag igen, jag kommer nog att ja jäkligt ont innan jag ens ringer förlossningen! :)

• Slarva

colubrid: Är nog mest envis men även lite rädd för sjukhus...
    Jag har också förnekat att jag har ont för de flesta fram tills idag, insåg att jag kanske var tvungen att förbreda sambon lite iaf. :)
    Och på nått konstigt sätt så har telefonen varit tyst hela dagen så jag har inte behövt ljuga för svärmor alls idag! =D

• Slarva

Jopp, bb-väskan är packad men jag tror inte att det blir nått inatt, allt har avtagit nu igen och magen är hur lugn som helst. Ska gå till sängen och försöka sova så man är utvilad ifall att det skulle sätta igång iaf. :)

• Slarva

A N:
    Får du inte sova på natten heller? Usch vad jobbigt att vara i de där trötthetsveckorna i början och inte kunna sova när man vill. Jag är inte avundsjuk på dig... Hoppas att du får ordentligt med sömn när det blir helg åtminstone!

• Slarva

Nä, här föds inga barn... däremot har värkarna satt fart antar jag, ont gör det då! Kan inte sova fastän jag skulle behöva ett par timmar till.
    Skickade sambon på jobbet men jag har en känsla av att jag måste ringa hem han innan dagen är slut.

• Slarva

Sabina:
    Black & White är ju såååå gott å med potatisgratäng... *mums* Undrar om de serverar sånt på Sunderbyn?! ;)
    Surt att bli "lurad" så där med betalningen, kunde inte kusinen ha formulerat det så ni iaf visste att ni skulle betala själva?!

• Slarva

Mja, värkarna kommer med 5-9 minuters mellanrum... endel gör mer ont än andra. Ska prova ställa mig i duschen och se om det lindrar lite...

• Slarva

Åsså vill hunden ut och pissa, det var då ett jäkla bökandes...
    Är det kortisonen hon äter som är urindrivande? Så här mkt brukar hon inte gnälla, eller så kanske hon känner på sig att matte har nått på gång... :)

En liten promenad ska man väl orka med.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!