Inlägg från: jessilundgren |Visa alla inlägg
  • jessilundgren

pitebor.... 2!!!

nu ni, håll i er, här kommer bilderna

• jessilundgren

astri: härlig laxrosa? snarare hemsk grisskär!
    ja varför inte

• jessilundgren

carre: ingenting är omöjligt bara mer eller mindre svårt!!
    För min del är blonderingen det minsta bekymret, snarare svårare att få större byst än magmått.
    magen ska väl vara -30 cm av bystmåttet för att vara i sann barbi anda.
    jag komemr i så fall inte se klok ut fast det är väl inte dte som är meningen heller?

• jessilundgren

carre: jo men jag menade ju mig, jag e ju blond!

• jessilundgren

hej hej på er, en väldigt tilltufsad fröken tittar in.
    dom släpte äntligen ut mig igår efter mycket tjat och gnäll.
    blev inlagd i måndags *hurrv* men men nu  ejag hemma på permis i alla fall å får käka stora piller och hoppas att det ska bli bättre.

sedan på tisdag ska jag ner på öjebyns vårdcentral och röja upp bland packet!
    så här får det faan inte gå till!!

jag ska inte behöva sjukskriva mig och läggas in för att dom inte ids sköta sitt jälva jobb

*på krigsstigen idag*

• jessilundgren

nja det beror på hur ma ser det, en urinvägsinfektion som vandrade upp till njurarna och vidare ut i blodet

e så förbannad på mvc eftersom dom såg spår på kontrollen och skulle skicka iväg en odling.
    hon sa att dom skulle ringa men gjorde det inte.
    hela veckan gick å sedan blev jag dödålig i måndags, har fått ligga med dropp och antibiotika intravenöst i fyra dagar

• jessilundgren

det återstår att se, måste få ner sänkan, ligger just nu på 29 så det är väl inte så jäkla bra, provtagning igen på måndag och om febern komer tillbaka måste jag in igen

• jessilundgren

hej på er, hur mår ni?
    själv så håller jag på att bryta ihop. bara att kliva upp och klä på mig å lillan gör att all energi jag har laddat under natten förbrukas.

jag hatar det här, vill bli frisk. måste lämna lillan på dagis för jag orkar inte vara med henne.

• jessilundgren

hej på er, vilket vackert väder vi har haft idag!!
    synd bara att man inte har kunnat njuta fullt ut.
    var på stan å gjorde en massa ärenden så jag var tvungen att sova middag då jag kom hem, helt bedrövligt, orkar inte vara vaken hela dagen utan att sova middag. hur ska dte gå då man börjar om att jobba?

annars då? hur står det till med er runt i byarna??

funderar på att åka ut till stugan våran imorgon och sova där med lillan.
    få mat, barn och upppassning av min mor. längtar redan, vad skulle man gör autan mamma?

• jessilundgren

hej hej på er, tar ju 20 minuter att läsa ikapp allt ni har hunnit skriva! kom just hem från stugan där min dotter valde att stanna så nu ska det förklaras krig mot atta dammråttor och fläckar som är kvar sedan pappa och anja var ehmma själva!
    'huset ska vara spotless då jag somnar ikväll.

hat ätit gott, slöat på soffan, sovit 9 timmar i sträck för att sedan kliva upp tillf ramdukat bord och sov sedan 32 timmar middag på det och serverades därefter lunch.
    har inte bytt en enda blöja sen i går morse och bara blivit ompysslad.
    vad skulle man göra utan sin mamma?
     nu när jag e barnlös till imorgon så tänkte jag passa på att städa upp kåken och imorgon blir det förhoppningsvis att måla.

har ni ingenting att göra så finns det jättemånga penslar här och mat och öl serveras på kvällen ;)

förhoppningsvis blir det klart inna jag börjar om att jobba.

astri: stugan ligger i håkansöfjärden på en ö där.
    första ön på höger sida då man kommer ut ur hamnen vid varvet.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!