pitebor.... 2!!!
slarva: på en ö i norrfjärden. måste åka båt, tur man har härdat anja från hon var liten. tycker alla former av motorer e kul
jag börjar ju om på lördag och jobbar till torsdag
slarva: på en ö i norrfjärden. måste åka båt, tur man har härdat anja från hon var liten. tycker alla former av motorer e kul
jag börjar ju om på lördag och jobbar till torsdag
slarva: men sluta svär männsika ;) det e ju det bästa som finns *ler*
La upåp dom bilderna jag hade i mitt krypin.
supermysigt, hade inte barnen behövt gå i skola hade jag nog flyttat dit och byggt ett hus.
nä mamma å pappa äger hela ön så det är bara den som stor där sedan tidigare och så den dom håller på att bygga.
finns iof ett litet garage för skotern och fyrhjulingen , ett pumphus samt en grillkåta oxå emn dom räknar jag inte till hus
dom håller på att bygga ett skithäftigt hus, e så himla avis. skulel oxå vilja rita och bygga nytt precis som det jag vill ha det.
la upp ritningen om ni e intresserade.
tänk om man blir så rik någon gång, misstänker att jag måste sluta vara PA och bli nått annat med fet lön först
någon som har ett bra förslag vad man ska göra med sitt liv?
nä kanske inte men tänk om man hade pengar såp att man inte behövde jobba, då had eman kunnat umgås mer med sin familj oich gjort roliga saker tillsammans.
¨hej hej
hej på er, jo utsikten är obetalbar.
den går inte att hitta någonannan stans vad jag vet.
Hade oxå tänkt ut i det fian vädret och vänta tills klockan blir halv 11 så man kan åka till öjebyn å gå på mvc
vad det nu är bra för.
känns inte som om jag har nått förtroende alls för dom längre.
250 (akutavgiften) + 240 (inlagd) +534 (tabletterna)
känns som jätteonödiga pengar då jag inte har behövt gå så långt
kolla för guds skull upp era uvi innan ni blir inlagda
hej hej tjejer, nu e man tillbaka i huset och håller på att installera dom nya (för oss) gamla innerdörrarna.
hittade begade på blocket som var super fina.
värsta lyftet, ska slänga ut dom gamla på blocket så kanske man inte går så mycket minus.
allt bra med er då?
slarva: ingen bäbis än? sluta upp med att tjuvhålla ;)
hej på er, har säkert missat massor men ni skriver ju noveller så jag har inte tid att sitta å läsa allt ihopa!!
tänkte baka idag då det e sådans skitväder, för kallt för att vara ute någon längre stund eller så e det bara jag som inte ids klä mig ordentligt.
allt bra med er???
slarva: men så kul, håller tummarna, kom ihåg bara för att det e första gången behöver det inte ta lång tid.
hade jag väntat så länge jag hade tänkt så hade anja föds i rosvik *skrattar*
stackars barn inte för att det e nått fle på rosvik =)