pitebor.... 2!!!
Godmorgon Chicachula- vad hette du?
Det var lite dårligt med borden,gick som inte prata med alla utan att skrika.Ursäkta.!
Allt bra idag?
Själv så vaknade lilleman 5,30,så jag har varit vaken ett tag redan.
Godmorgon Chicachula- vad hette du?
Det var lite dårligt med borden,gick som inte prata med alla utan att skrika.Ursäkta.!
Allt bra idag?
Själv så vaknade lilleman 5,30,så jag har varit vaken ett tag redan.
hehe,var det bara jag som fick till det igår????
Var ganska så mysigt faktiskt!
Nä nu ska jag fara på BH å köpa en cykelkärra till min cykel.
Höres senare!
Vill bara önska er alla en trevlig valborgsmässoafton!
Hej tjejer!
Fint väder idag igen
Kanske man ska fara ut på en cykeltur idag!
Först så ska jag å Mattias fara in till stan på öppna förskolan, kan vara kul att leka med lite andra leksaker nån gång!
13,30 så ska vi hämta Filip på dagis,man kanske ska cykla å hämta han????????
Hoppas ni alla hade en trevlig valborgs!
Själva så hade vi det bara bra!
Först grillade vi lax här hemma å åt , sen åkte vi in till stan å tittade på kanalsimmet....for till badhusparken där det var MASSOR med folk,var riktigt trevligt
Sen for vi till majbrasan här i bergsviken men tyvärr så hade dom flesta redan farit hem då vi kom (20,30)
Så det slutade med att vi stod själva å grillade,men det var mysigt det me.
Sen for vi till svärmor å drack kaffe å fikade.
Nä nu ska vi göra oss klara för dagis....ha en trevlig dag!
hej tjejer!
Nu har jag varit ute på en cykeltur,lämnade filip på dagis sen forsatte vi att cykla jag å lilleman,ganska härligt faktiskt,men snart bär det ju av igen å hämta Filip åxå.
Vem var det som skulle köpa en cykelkärra?Var det du Linda...vi köpte den sista i söndags,men jag tror dom skulle få in fler.
Angående sommaren....vi ska fara till lyksele,detbrukar vi göra har varit där 3 år i rad nu. i sommar hade vi tänkt hyra stuga.
Imorgon så kommer min pappa från Kiruna på besök å ska vara här hela helgen.
det har varit både och,haft lite att göra men ändå tagit vara på solen....men nu har jg tid en stund!
Ang kärran, Mattias är kanske lite liten att sitta i den än,han hasar som ner å hänger med huvudet,blirkanske bättre till sommare.
nej han är ledig....för en gångs skull!
städat nått på sistonde Linda??????????????????????????
Min pappa kommer imorgon från kiruna å ska vara här i helgen,trist men vi får ta det nån anna dag
jasså,vadådå....städade den inte bra?