pitebor.... 2!!!
astri: Nä, dom brukar säkert inte vara fina på reprisen men lämplig prisklass om de skulle bli stulna! :)
Tänkte mest bara ha en stol att sitta på och ett litet bord, tror inte att det kommer att användas så flitigt nämligen...
astri: Nä, dom brukar säkert inte vara fina på reprisen men lämplig prisklass om de skulle bli stulna! :)
Tänkte mest bara ha en stol att sitta på och ett litet bord, tror inte att det kommer att användas så flitigt nämligen...
Hallåj!
Jag höll på att bli ihjälskrämd tidigare ikväll, kom en stor katt och hoppade upp på fönsterbrädan! Den sitter fortfarande där och tror att den bor hos. Nova är vääääldigt intresserad! :)
Annars så har jag inte gjort så mkt idag, varit hos BM, och stekt en massa köttfärs!
TIll helgen blir det nog att ta det lugnt i solen för oss... titta lite fotboll antar jag! Vad ska du göra själv Mona?
Go Morron!
Jag ska försöka städa undan här på förmiddan om jag orkar, sen ska jag och Nova ut till mamma i Blåsmark och sola oss! :)
Carre: Jopp, vi var snabba och inhandlade en sån redan i vinter! :)
Mm.. kan tänka mig att det går fort. Fast för mig känns det som en evighet innan ungen ens ska ploppa ut! :)
Varför är det alltid en massa katter på min balkong?? Dom skrämmer livet ur hunden och mig!
Hej och hå i det blå!
Jag har lyckats baka både muffins och en pannkaka! Nu ska jag ut i solen! Måste nog köpa mig en glass också... Ha en bra dag!
Ååå vilket underbart väder... Jag har lyckats bränna mig i solen idag! Inte varje år man kan solbränna axlarna redan den 4:de maj! =)
Jag vill också ha ett hus att måla om... får man måla om teglet på lägenheten måntro? ;)
Näh, nu ska vi iväg och kolla på utemöbler en sväng.
Vi ses...
Go Morron!
Lika underbart väder idag med... hur skönt är inte det?! Vad ska ni hitta på?
Hej och välkommen Ellie!
Pippirollan: 20 grader i skuggan?!! Usch, det är ju nästan föööör varmt! ;)
Men innne kan jag då inte sitta längre idag för här är det tamef*n närmare 30 snart...
På med bikinin och ut i solen! :)
*Weeeee* Vi har äntligen en diskmaskin! :))
Synd bara att man inte lyckats koppla in den utan får diska den jä*la diskhögen för hand i allafall ikväll. :/
Jag lyckades solbränna mig på idag så nu är jag röd som en kräfta. Men helt underbart med sånt här väder...
Vad ska ni pyssla med i helgen?