Inlägg från: Chicachula |Visa alla inlägg
  • Chicachula

pitebor.... 2!!!

ha ha ha:) ja med du vet en flodhäst (jag) och en cykel går inte ihopHemlis ha ha bara därför ska jag ta en cykeltur i kväll så får jag väl svar på tal så att sägaRäcka ut tungan

• Chicachula

Tinzu: som den snälla person jag är så skulle jag inte våga säga ett skitHemlisha ha ha
    jag skulle nog be om ursäkt fast det inte var mitt fel mohaaaa

• Chicachula
    astri: jepp så om det står i piteå tidningen i morgon 26 årig -kvinna fick hjärtinfarkt då hon  cyklade  och ligger nu på observation på piteå lasarett så är det jag:)
  • Chicachula

Dezzan: ha ha ha jo det är verkligen du och jag i en nötskal ha ha ha haFlört

• Chicachula

fan tjejer nu kom jag ju ihåg! idag när vi skulle fara från åhlens så var det nån idiot som parkerat sin bil så nära våran att vi knappt fick upp bildörren så vi kunde sätta in william i bilstolen. jag sa högt och tydligt VILKET JÄVLA STOlPSKOTT och just då gick det förbi en kvinna. ha ha då vi satt oss i bilen så sa min sambo fan du behöver ju inte prata så högt som du vill att andra ska höra allra helst han som äger bilen
    ha ha ja sa men va fan det är ju ett jävla stolpskott

• Chicachula

Tinzu: det har du nog rätt i jag kan faktiskt vara en hagga om jag vill Hemlis

• Chicachula

nä nu ska jag dra iväg på min omtalade cykeltur:) om jag lever och tar mig hem så skriver jag här sen

• Chicachula

hej tjejer! jag dog inte men sitter här med en och annan svett droppe:) jag har en tendens att cykla fort då jag cyklar ha ha. sen verkar det som jag blivit kortare ha ha jag måste nog sänka sadeln ha ha min fötter skrek av smärta då jag trampar ner ha ha:) konstigtFörvånad
    men märkte nu att min cykel måste få en omstyling:) däcken är såååå nötta så den får stå still tills på måndagHemlis

Svar på tråden pitebor.... 2!!!