• Carre

pitebor.... 2!!!

Jadu, om du är Kiss fan, då skulle du kunna ha såna skor och hedra dina idoler

Linda: Jag skulle behöva också bli am mig alla mina extra kilon, men fasiken vad mat är god! Jag tror jag har gått upp minst 30 kilo sen jag flyttade till Sverige trist!!

• Carre

Är det nån annan "nerd" förutom jag som älskar programet deal or no deal på TV4 ?

• Carre

precis.. man är aldrig nöjd, men vad tråkigt om man skulle alltid vara det eller hur?

ska natta Dani.. brb

• Carre

Nu ligger hon i sängen *skönt*

Tänk om man skulle vinna 5 millioner.. fick pengar bara hehe

• Carre

precis.. då skulle man kunna göra som Paris Hilton som aldrig använder samma plagg 2 ggr, och så skulle man kunna ha en personlig tränare, vilken bil som helst. Barnen skulle få var en Barnens hus på baksidan av huset och maken skulle börja spela golf bara för att alla rika människor gör det *undrar varför*

• Carre

Ja, det finns folk för allt.. är det inte Ingvar Kampe som kör en gammal volvo och tvingar sina anställda att skriva på båda sidor papper innan ni tar ett nytt papperblad?..

• Carre

Ja man ska ge tillstånd !! Tänk om nån skulle göra så med Clark Kent och skulle publicera att hans riktiga namn var Superman utan att fråga honom först!.. då skulle det vara kört eller hur??

• Carre

Ja vet inte om det är för naturens skull, det verkar som att han är en riktig snål man, men så är det oftast med de som har blivit rika efter att ha jobbat sina ass off!!
    Men om man skulle vinna pengar på en 10-lott (ja, tjena!) då skulle man inte uppskatta det likadant

• Carre

Oj,, hoppas du har en toalettstol i närheten .. eller en blöja från Siri i värsta fall hehe

• Carre

Ja, det tror jag med.. därför ska jag börja jobba och sluta spela lotto hehe

AAhh.. på tal om att gå ner i vikt.. jag är så sötsugen just nu!!.. vad ska jag hitta på??

Svar på tråden pitebor.... 2!!!