• Carre

pitebor.... 2!!!

AAhh men jag trodde du ville göra en test innan dess
    Det klart jag vill smaka!!
    Har du funderar på vem du ska vara på maskerad festen?

• Carre

Tina: Linda skickar ett avtal till dig, 100 sidor, du måste läsa igenom alla små små text under och sen skriva på.. efter det gör gruppen en analys och då får du svar tidigast om 2 veckor.

hahahah skojar bara

• Carre

Madonna låter bra!! Jag är inte säker på den jag hade valt.. är så dålig på att klä ut mig

• Carre

just det!.. vad smart du är.. nu behöver jag 2 andra blondiner till!! hehe

• Carre

Ja, men det är inte jag som ska vara blondin.. jag ska vara Hugh Heffner, och då behöver jag 3 blondiner som vill göra mig sällskap

• Carre

Hallå igen!!

Sabina: Vad roligt att ni hade det trevligt igår, jag vill också äta Thai mat i god sällskap

Anna: Välkommen tillbaka!! Du missade massa svammel

Det låter bra efter den 20:e juni här med.. om vi inte ska äta och vi ska ha med bara snacks och booze, då blir det billig för min del, jag dricker inte och så kan jag fixa dip och chips eller nåt sånt

• Carre

hehe, jag är inte allergisk eller nykterist heller.. men har tappat vanan så jag blir snurrig i huvve ganska snabbt, så jag föredrar att låta alkohol vara och njuta av festen istället

• Carre

Så mycket har jag inte festat, men nu känner jag att jag behöver inte festa lika ofta
    Det är bara att sponsra nån utförskare så får han leta en botmedel.. det skulle kunna rädda världen!!

Sandra: Vad vi svammlar uh?? Är impad att du orkade läsa allt hehe

• Carre

Låter bra dio.. ska man anmäla sig nånstans?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!