• astri

pitebor.... 2!!!

*Fnys*
    Vilket skämt mina studier är!!
    Jag har hunnit göra tacksidan! Typ, jättesvårt... Näääää, inte just!
    Kan ju meddela herrskapet, ja eller ska det vara damskapet, att jag INTE lär komma imorgon till Badhusparken.
    Läste nämnligen igenom anvisningarna för uppgiften - återigen, vilken miss, skulle man kanske inte gjort det INNAN man satte sig och arbetade? - och det var grymt mycket man skulle ha med!

Åååååå, hur jäkla pantad är inte jag ibland? Den här uppgiften har vi haft i över en månad och jag börjar NU????!!
    Dumma, dumma mig!!
    *Sparkar mig hårt på smalbenet*

Ville bara gnälla, nu ska jag stoppa ner näsa igen i Lpo94 och Lpfö98 och se om jag hittar något fint som jag kan förankra mitt arbete till på ett vettigt sätt :-/

Jag är bara en förvirrad liten mamma.
  • astri

Bläääääääääääääää!
  • astri

Hej hallå!!

Hur mår ni idag då?

• astri

Zzzznark!!

Carre:
    Jao, inget kul alls.
    Jag hann inte färdigt igår. Exet skulle lämna en grej här innan han for till jobbet, han har haft lite sena ankomster och det är ju inte bra OCH SÅ STANNAR BILEN!!! Det är som en konspiration eller något, precis när han egentligen skulle ha varit på jobbet får han igång den igen
    *Hmmm* Jag undrar vad de sa på jobbet, nåväl, jag tänker inte be honom att komma förbi något mer på morron.
    Lillan har försökt slå rekord på hur många blöjor mamma måste byta på kortsat tid och Liss ska behandlas färdigt idag med lusmedel - så nu kommer lägenheten att få en häääärligt arom av Primoderm *mmmmm, överlycklig - not!*
    Tvättade 14 maskiner häromdagen som ligger i min soffa och väntar på att vikas....
    Kan livet bli härligare?
    Jag som hade tänkt leka i Badhusparken och kanske shoppa lite
    *suck suck suck*

Nu måste jag byta blöja igen

• astri

Carre:
    Jag vet inte - kanske kan det vara en tand som äntligen kaaaanske behagar att komma fram?! *hoppas, hoppas*
    Jag tycker att det är ganska rofyllt att vika kläder, vad som är värre är ju omaket att behöva bära in det i garderoberna.
    För att inte tala om hur trist det är att skura. Och det måste jag ju också göra!!

• astri
    Shit!
    Sotarn - den hade jag glömt!! Och jag som struntade i att både diska och torka av spisen igår!! HJÄLP! Det ser ju ut som ett slagfält i hela min lägenhet!
    Måste man släppa in dem?
  • astri

Mhm, ifall det  kommer en riktig godbit
    FAsen, det måste jag skaffa mig rapido om jag ska kunna förverkliga min dröm med åtta ungar
    Måste ju kunna snärja nån liten stackare alternativt fara utanför puben klockan 3 en lördagsnatt *fniss*

• astri

Jag brukade skrämma slag på mina grannar och öppna dörren i bara trosor när jag inte behövde håva in mina bröst från käna
    Kanske det skulle vara ett bra drag att klä på sig så att man inte blir stämd för att ha gett någon psykiska problem?

• astri

Mums sotare *slickar mig runt munnen*

Slarva:
    Hur länge har du kvar?
    Jag minns när jag väntade Siri det var hemskt att gå över hela sommaren, speciellt när man såg ut som en zeppelinare
    Med de andra var det inte så farligt eftersom jag var relativt tidigt i graviditeten när det var sommar, på gymnasieexamenskortet i tvåan syns det inte ens att jag var gravid. Förutom att jag hade på mig en vinterjacka såg jag så normal ut som jag kan göra

• astri

Jooo, det är ju de sista veckorna som är värst.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!