• astri

pitebor.... 2!!!

Iiiiii!!

Nu far jag och Siri iväg till universitetet. Håll tummarna för att det går bra!

*Neeeervös*

• astri

Tack A N, Ancha och Carre för alla hållna tummar!
    Kanske det var därför jag inte spydde av nervositet. Jag lyckades göra en väldigt förvirrad variant av en redovisning - de andra kan ju inte tyckt det var helt uselt för de kastade inte skräp på mig.

Har morrat lite på polarn och pyret för jag vill ha såna där fula landskapsbyxor i stl. 80 eller kanske rent 86, men de hade inte, och hon kunde minsann inte kolla om det fanns någon annanstans. Ni vet - det är ju en äldre modell *fniss*

Siri har grinat heeela dagen. Hon vaknade 4, sov tack och lov under min redovisning och så har hon skrikit non stop sedan dess.

Nu har jag gjort mig förtjänt av att få FL:a och sedan ska jag städa lite.
    Inatt ska jag ta itu med en annan av mina skoluppgifter, men den ser jag faktiskt fram emot.

• astri

Pippiprollan:
    Vad skönt att höra natten varit lugn. Skönt att det inte är något "allvarligt" även om förkylningar kan vara nog otäcka.

• astri

Min mormor kommer från Jävre!

Pippiprollan:
    Peters Pops är jättegoda!!

• astri

Aha!! Fy att luras så där
    Här hade vi kunnat ha något gemensamt.. åsså var det bara på lur *fniss fniss*

• astri

Hur har ni haft det idag då?
    Det har ju varit lite mindre ur-härligt väder, det har varit rent av kallt ju!!

• astri

Det var en idiot som höll på att köra in i barnvagnen idag - eller jag upplevde det så i alla fall.
    Jag hade grön gubbe och börjagde gå på övergångsstället skjutsandes Siri framför mig, hann två steg så kom det en bil svischandes över. Det var ok, så jag fortsatte att gå, då kommer det en annan tokf*n och gasade som en blådåre för att hinna klämma in sin bil mellan barnvagnen och refugkanten. Detta gick med nöd och näppe kan jag säga. Man blev ju ganska rädd och jag undrar vad som riktigt kretsar i huvvet på vissa!

Jag har faktiskt varit med om en liknande sak i Piteå också, jag hade ärligt lust att göra något med den bilen. Jag vet dock en som sparkade en bil som höll på att meja ner honom  och fick böta så jag höll mina kroppsdelar i styr.

Men man kan ju fråga sig VILKA som egentligen får ha körkort och vilka dessa anser har "rätt" att vara på vägen. *morr*

• astri

*huh* JAg tycker det är kallt idag. HAde på mig långärmat och jacka. Siri däremot tyckte nog det var lagom för hon vägrade att ha på sig sin jacka
    Skrek hysteriskt tills jag tog av den :-/

• astri
    Fy!!
    De är ju livsfarliga, men det patetiska är nog att de inte tycker så själva!

Ha det trevligt Slarva!!
    Höres!
Svar på tråden pitebor.... 2!!!