pitebor.... 2!!!
håller tummarna för dig slarva natti natti
håller tummarna för dig slarva natti natti
fastnade här jag:
http://www.rossetti.vispa.com/preraph.html
Vilka vackra klänningar! Inte för att man kanske skulle bära dom speciellt ofta
Näpp, tror att jag tackar för mig och säger godnatt jag med Snart iaf
Godmorgon
MissTeddy: Jamen då så, då är det inga problem
Colubrid: Eller den gången vi spelade Monopol. Ojojoj
hehe jag är med
Här städas det för fullt också. Har varit J Ä T T E D U K T I G och sprungit ner i källaren med en massa grejs. 6 varv! Hihi Nu ser LIndvis rum beboligt igen, stackaren har fått ha en massa kartonger i det
Hugrig är jag som bara faaan! Och det spöregnar ju! Har ingen lust att gå på affärn.
Astri: aaah
Slarva: Jo det är himla skönt sen, de 5 minuterna det får vara fint hehe
Nu har jag bara mitt sovrum kvar; Kaoset identifierat. Varför tar alltid orken slut när jag bara har ett rum kvar? Så brukar det alltid bli och så tänker jag: Jamen det kan jag ta imorgon, åsså blir det inte alls
Har varit lat och beställt en pizza iaf. Hungrig! men när jag har svullat i mig den så får jag nya suoerkrafter Hoppas att mamma inte kommer hem med Lindvi mitt i allt bara...klockan börjar bli rätt mycket.
Visserligen spenderade jag massor med tid med att sortera mina 128363473 filmer i bokstavsordning så jag får ju skylla mig själv
jippi! Nu om min pizza!
Haha nån mer som är som jag hör jag Jag har (läs hade) mina böcker i bokstavsordning efter författare, även i kategorier. Samma med cd-skivir, filmer och t om kryddor
Välkommen till våran muntra skara HeWe