• dio

pitebor.... 2!!!

misstedy: Haha med nöd och näppe. Sorry att jag inte var så sällskaplig idag, det är lite svårt när det är så mycket folk Nästa gång ska jag vara 10 gånger trevligare hihihi

astri: Vi var väl där vid halv 10 tror jag

• dio

astri: Jo, for hem strax innan 12.

Shoppade upp 400 spänn nästan hihi men nu har Lindvi lite nya leksaker iaf. DOm hon hade var ju får småbejbisar och inte för en stor tjej som hon

• dio

hm, en leksaksspis, en kaffekokare klossar, och en massa spelade leksaker. En utav dom har hon lekt med heeela dagen. Den spelar olika melodier när man drycker på olika knappar och hon har suttit och tryck och tryckt, dansat och sjungit hihi

• dio

haha då får ju din mamma köpa sprillans nya leksaker eftersom det är enbart hennes fel! hahaha

• dio

hehe säääkert, du får väl säga att jag har sagt det, och när jag har sagt nåt, då är det så

• dio

Händer inte så mycket i morgon (läs måste städa)

Hm, nån som har någon fantastisk sida med håruppsättningar?
    Har lovat att göra min kusins balfrisyr...trodde jag hade en vecka till på mig, men balen är på måndag
    Har ju en tanke hur jag ska göra den, men kul om man kunde hitta några andra idéer.

• dio

missteddy: Duktig och duktig, tycker att det är kul och dom blir väl inte alldeles för pjåkiga (hoppas jag hehe)

• dio

missteddy; oooh nu får jag ju prestationsånget hihi
    Men självklart kan jag göra det Och inte vill jag ha nå pengar för det

Svar på tråden pitebor.... 2!!!