• astri

pitebor.... 2!!!

Carre:
    Jo jag vet vilken du menar. Jag har den mindre modellen. Hade siktet inställt på den största ifjol, men Liss kan ju leka i parken bakom huset.

Nu skriker Siri igen *suck*

• astri

Å vilken lessen liten tjej jag har!
    Hon har gråtit hela dagen, hela tiden... jag sliter mitt hår i förtvivlan. Hon vil bli buren hela tiden.
    Det var urjobbigt tills jag kom på att jag handlade ju en bärstol för två månader sedan, hon älskar den!
    *Tack Haglöfs*

Var in på HM idag, de hade 70% rea på vissa kläder, jättesött men Siri kan inte ha 68 och 74, de storlekar där de fianste kläderna fanns.
    Hittade dock två jättesöta kjolar Smolket i min glädjebägare är att jag inte hann in på Rumba, de har rea där på vissa saker. Bland annat en jättefin drak-spegel Vill ha, men jag vet inte var jag ska ha den

• astri

Jo det gjorde det, men det var som upp til stl. 74, mer 68a.
    Ett par Nemo-shorts, röda, men jag tyckte de var killiga, nån byxa, tröja  och ett par underbart söta Nalle Puh snickisar, fast de fanns bara i stl 74. Lite tjockare modell var de.

• astri

I de mindre storlekarna som 62 tyckte jag att det fanns mycket. Mycket är dock en grov missvisning av verkligheten då det rör sig om det där runda stället vid spegeln mot barnsidan, ni vet?
    Men det fanns ett och annat kap, hade Siri varit mindre hade jag definitivt behövt hämta ut mer pengar innan jag hade kunnat handla

• astri

men med nya kläder varje dag då behöver man ju ingen tvättmaskin

• astri

Jag hade lätt handlat 4 plagg till om Siri hade kunnat ha 74. Köpte faktiskt en klänning med Mimmi som älva på i stl 74 på ren vinst eller förlust. Hon valde den ju själv!

• astri

missteddy:
    Jag älskar helgerna måste jag erkänna för då får jag barnvakt och passa på astt städa o tvätta o plugga. DET är himla skönt att tvätta en hel dag om det är enda gången man kommer undan sina tre ljuvliga... monster

• astri

Jamen tänk på att man
    1. sparar pengar på elen man inte längre förbrukar
    2. man kan sälja de gamla som nästan nya på tradera o få igen lite stålar
    3. man hjälper till att rädda naturen - lite green peace perspektiv där. ingettvättmedel till naturen, man sparar vattenresurser, massor med braiga saker                              

Svar på tråden pitebor.... 2!!!