• astri

pitebor.... 2!!!

Hur har dagen varit?

• astri

Har redovisat mitt ena projekt, missade bussen så jag strövade omkring med Siri hysteriskt skrikande i Luleå. Missade avfarten i Öjebyn så jag strövade med en hysteriskt skrikande Siri i Piteå.
    Ganska stressande faktiskt. :-/

Vad har du gjort i Älvsbyn?
    Har du motorcykel?

• astri

Åh vad kul!
    Min pappa tjatar om att jag ska följa honom till Sundsvall i sommar på hans motorcykel, men jag kan inte riktigt se vart han hade tänkt att barnen skulle vara :-/
    Jag har aldrig vågat åka med varken honom eller ex-maken på deras hojar. Ganska feg, jag vet

Kvällsöppet?! O nej, har jag missat en chans att få spendera pengarna som jag inte har?!!
    Fanns det nåt intressant? Hade Kleda något nedsatt?

Jo, jag överlevde, fast jag var inte trevlig där i slutet. Hon vaknade på "fel sida av sängen" redan klockan 4. *huh* Å jag hade kommit i säng strax efter ett.
    Men men... imorgon är en annan dag och jag har kommit på nu efter mycket testande vad som lugnar ner henne när hon är på det humör hon var på idag - så det är ju positivt i allt negativt.

Sov gott!
    Jag ska också ta och kasta mig ner under täcket

• astri

jessilundgren:
    Min andra förlossning gick fortare än första, men tredje gick saktare
    Ajsch då, gick första förlossningen s-n-a-b-b-t eller var det bara en segdragen sköterska?

• astri

Jopp det är den!
    De har såååå underbart söta klänningar där!
    Attans att jag missade det. *morrar åt mig själv*

Natti natti dio!

• astri

jessilundgren:
    Oh shit!

Det är ganska konstigt det där, man tycker ju att de bör lära sig någon gång att det inte alls tar så lång tid allt.
    När jag kom in med trean var jag öppen fem cm. Jamen då har jag tid att fixa det här, sa sköterskan och försvann.
    Gick ett tag och så gick vattnet!! [Min enda spontana vattenavgång - skithäftigt!!]
    Skrek till blevande pappan att han minsann skulle springa, ringa, hämta någon nu - för att det kändes väldigt på G.
    Hon kom in och trodde väl att det skulle ta lite längre tid, kollade underredet och sen blev det en väldig febril aktivitet där de sprang runt som skållade råttor för jag var fullt öppen!!
    Efter det sa det bara "Svisch!" Så kom min lilla prinsessa

• astri

Med barnmatsburkar - hur viktigt egentligen är det att följa 8 månder och ettårs?
    KAn man ge Siri ettårs burkar eller?

• astri

Ancha:
    Jo jag såg det, men då kollade jag 8 mån och där fanns det oxå salt?!
    Kan 1års helt enkelt vara lite saltare eller?

• astri

Fam Eklund:
    Därför jag har inte den tiden, mina dagar sträcker sig ändå redan från 6 på morron till 1,30 på natten och sen efter det har jag en timme mig-tid.
    Skulle jag dessutom stå och koka en massa barnmat när jag inte ens har tid att äta själv?
    Å nej, skulle inte tro det!

• astri

Ancha:
    Hmm, ja då får jag helt enkelt fortsätta mata med 8 månaders.
    KAnske lika bra det eftersom hon äter AS-DÅLIGT just nu
    Så man får in matrutinerna igen...

Hur var det i Göteborg?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!